[Topic Tuesday] Summer is here! Gratis Venetië trip?

  • 6 July 2021
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken
[Topic Tuesday] Summer is here! Gratis Venetië trip?
Reputatie 7
Badge +9

We hebben een moeilijke periode achter de rug met corona, lockdowns en het moeten missen van vakantie trips. Nu kunnen we eindelijk weer een beetje bij beetje onze oude levens oppakken. Ik zie al mooie zonsondergangen en lekker eten voorbij komen op social media kanalen van vrienden die aan het genieten zijn van een welverdiende vakantie. Wie heeft daar geen zin in?! 

 

Er is gelukkig weer meer mogelijk dus de vliegvelden worden ook steeds drukker. Ook ik ben echt toe aan een heerlijke zomervakantie. Ik zal dit jaar niet lang weg gaan, maar ik ga aankomend weekend lekker even de zon opzoeken in Venetië. Deze trip komt totaal onverwachts, ik heb het namelijk cadeau gekregen (yeah!), en ik kan je vertellen dat ik er SUPER-VEEL-ZIN-IN-HEB! :grin:

Op een of andere manier zijn spontane trips toch altijd wel het leukst. Ik merk ook dat ik met mijn gedachten ook lekker in Italië ben en de heerlijke cappuccino al bijna kan proeven. Ik ben zo enthousiast dat ik er zelfs over schrijf! Nu gaat dit topic natuurlijk niet alleen over mij en mijn summer plans. Ik ben vooral benieuwd naar jullie plannen voor deze zomer! Blijf je toch liever in Nederland? Of heb je al een vakantie geboekt in het buitenland? Hoe ziet jouw perfect summer eruit?

Koffie in Venetië

 

Deel hier je plannen,  ervaringen of zelfs tips voor andere die nog niks gepland hebben. Als je alvast in de summer mood wil komen, check dan onze Music Monday topic daar kun je te gekke summer hits vinden en zelf toevoegen aan de playlist. En als je nog mooie zomerfoto’s hebt deel ze dan in onze Camera Dag – WINACTIE topic en maak kans op wat lekkers!

PS: Ik laat jullie ook weten hoe mijn gratis trip naar Venetie is gegaan. Houdt dit topic in de gaten voor meer. :heart_eyes:


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Toch in Italie? Ga even hier langs. Zal nu een stuk minder druk zijn.

Reputatie 6

@Hajar Oeeeehhh wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Ik blijf dit jaar lekker in Nederland, maar een tip voor tripjes kan ik wel geven: maak eens gebruik van srprs.me. Je kiest een datum, wat voor soort accommodatie je wilt (van hostel tot luxe) en of je met de trein, de auto of het vliegtuig wil, srprsme doet de rest! Een week van tevoren ontvang je het weerbericht zodat je weet wat je in je koffer kunt stoppen en op de luchthaven hoor je pas waar je heen gaat, super tof! Ik ben met srprsme al eens terecht gekomen in Rome, Helsinki en Tokio! 😍 Hoewel ik zelf een enorme regelaar en planner ben, is het mij uitermate goed bevallen om alle touwtjes voor een keertje uit handen te geven. De vlucht en het hotel zijn voor je geboekt, de rit van de luchthaven naar je hotel en andere dingen kun je ter plekke uitzoeken, ik heb nog nooit zulke spontane tripjes gehad!

 

Senso-ji tempel - Tokio

 

Reputatie 7
Badge +4

Hier meldt zich ook een grote Japan fan. We zijn alvast voorzichtig begonnen met de voorbereidingen voor een nieuwe reis naar Japan. Ik had nog niet eerder van srprs.me gehoord, dus hartelijk bedankt voor de trip tip! 

@Hajar ik wens je een fijn verblijf in Bella Italia 

Eind volgende maand gaan we op citytrip naar Parijs met de bus, want de auto in Parijs parkeren is al duur genoeg ;-) 
 

Reputatie 7
Badge +9

@eric Ben je ook in Italie geweest? Hoe heb jij het ervaren? Zal je tip zeker meenemen!

@Ginny Woow wat een coole tip! Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ben zeker wel in voor zulke spontane tripjes. Ik ben zelf ook echt een plannen, maar merk nu ook met Venetie dat ik het even lekker vind om nergens aan te denken. Ik ga mijn koffer inpakken en zie daar wel wat ik allemaal ga doen. One thing is for sure, ik ga lekker genieten! 

@Seccie Oeeh Japan! Dat staat ook op mijn lijstje. Weet je al welke plekken je allemaal gaat bezoeken? Ben heel benieuwd naar de sushi daar. 

Alvast veel plezier in ville de l’amour, Paris is always a good idea! 

Reputatie 7
Badge +6

Toen ik de titel van het topic las, dacht ik dat er wat te winnen was. Da’s wel even een tegenvaller. :wink: Maar zonder dollen: een heel fijne vakantie toegewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Dat had ik nu ook. Zou wel een übervette prijs zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Foto’s, foto’s, foto’s! @Hajar :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Lees meer over mijn food ervaring in Venetie in dit topic. Daar kun je ook wat mooie foto’s terug zien! 

Reageer