[Topic Tuesday] Zo maak jij je je huis nóg gezelliger

  • 9 August 2021
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken
[Topic Tuesday] Zo maak jij je je huis nóg gezelliger
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

Wie weet schuilt er in jou wel een ware interieur stylist, maar is die nog niet naar buiten getreden. Kan jij ook uren wegdromen van mooie interieuren op Pinterest? Hoe gelikter het huis, hoe meer ik wegzwijmel en zelf ook naar zo’n woonkamer hunker. Heb jij dit gevoel nou ook? Wacht dan niet langer, stroop die mouwen op en ga zelf ook lekker aan de slag.


Een leuk interieur hoeft niet heel duur te zijn en met de volgende tips weet jij in een mum van tijd een hele andere sfeer te creëren. Are you ready? Let’s go!

Tip 1. Ga voor een vloerkleed

Gooi een leuk kleed neer. Zo heeft Volero en zelfs de Action (say what?) betaalbare en trendy vloerkleden in allerlei kleuren en patronen. Hier zit gegarandeerd iets leuks tussen én het wordt gelijk lekker cozy in je huis.
 

 

 

Tip 2. Schaf bloemen en planten aan

Fleur je huis op met bloemen en planten. Je hoeft geen groene vingers te hebben om dit te realiseren. Tegenwoordig heb je ook mooie neppe planten, maar je steelt natuurlijk wel de show met een echte stoere kamerplant. 

 

 

 

 

Tip 3. Kies verschillende accessoires

Kom maar door met de accessoires. Drop wat verschillende kussens op je bank voor een knus effect. Koop wat leuke kandelaren bij Jungle Home of Xenos en creëer zo een zwoele sfeer in kaarslicht.

 

 

 

Tip 4. Mirror, mirror on the wall

Zet spiegels neer en plaats ze zo dat de ruimte optisch groter lijkt. Je kunt ervoor kiezen om verschillende spiegels op te hangen aan de muur om zo een speels effect te creëren. Maar je kunt natuurlijk ook een mooie grote spiegel uitzoeken die jij alleen maar tegen de muur hoeft te laten leunen.

 

 

 

Kortom: je ziet dat met een paar kleine finishing touches je kamer een hele andere look and feel kan krijgen. Beginnen jouw handen al te jeuken na het lezen van dit topic? Deel hieronder dan vooral wat jij voor veranderingen hebt aangebracht in jouw huis. Wil jij je huis nou niet alleen mooier, maar ook slimmer maken. Check dan vooral even deze blog: https://www.t-mobile.nl/blog/internet-of-things/.

Veel plezier! 🌼

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Gezellig + slim = :raised_hands_tone2:

Leuk topic, Lies! Ik heb nog wel een paar grote (nep) planten nodig voor m’n slaapkamer. Misschien kan jij me helpen? Ik heb ook altijd veel kaarsen. #gezellig 

Reputatie 6

Goeie tips, @Lisa! Vooral wat betreft dat vloerkleed. ‘It really ties the room together.’

Heb je er ook gelijk een paar over hoe ik dat vloerkleed goed schoon houd? :grin:

Reputatie 7
Badge +8

Kussens, kleedjes en veeel planten. Kleurtje op de muur doet ook wonderen! :wink:

Reputatie 7

Hey guys, super leuk om te lezen dat jullie ook gelijk de mouwen willen opstropen! Oeh ik kan je daar zeker bij helpen @Marciano, wat voor plant wil je? Een mooie grote of een subtiel kleintje? Let me know en dan ga ik op onderzoek voor je uit.

Woop woop thanks @Maurice! Haha hele goede en terechte vraag. Hier kun jij meer tips lezen. Kan jij hiermee uit de voeten? 💪

Yeah goede aanvulling @Demi, helemaal mee eens!

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig! Ik wil 1 grote plant naast m’n ladekast, 1 redelijke plant voor op m’n nachtkastje en 1 hangplant die over de zijkant van m’n kledingkast valt! :heart_eyes:

Reputatie 6

Oprecht goede tips, @Lisa, thanks! :grin:

Reageer