ALL ABOUT PEOPLE 2022

Unlimited moeders in het zonnetje zetten

Unlimited moeders in het zonnetje zetten
Reputatie 7
Badge +8

Aankomende zondag is het weer tijd om onze moeders in het zonnetje te zetten. Het is dan namelijk weer Moederdag! Nu ben ik onwijs benieuwd wat jullie dan precies doen om de moeders en schoonmoeders te verwennen. Brengen jullie een bloemetje langs, stuur je alleen een ‘Fijne Moederdag’ appje of hebben jullie altijd een jaarlijks iets wat jullie samen met de moeders doen? Ik neem jullie mee in wat bij ons thuis altijd de plannen zijn!


 

Ik heb een superlieve Indische moeder. Wellicht is dan al te raden wat we altijd doen met Moederdag! 😀

 

Eten, eten en eten!

Ze houdt er van om in de keuken te staan en om mij en mijn zusje van lekkere Indische hapjes te voorzien. Vaak gaan we dan ook met Moederdag naar haar toe om een hapje te eten en een klein cadeautje te geven. Vaak is het een bosje bloemen en een handigheidje voor in de keuken, want er sneuvelt na het vele koken weleens iets.

Ook al staat ze graag zelf in de keuken, ook met Moederdag willen mijn zusje en ik ook onze handen uit de mouwen steken of iets anders leuks bedenken.

Zo hebben we zelf al eens een Moederdag brunch georganiseerd bij haar thuis waar we zelf gingen koken. Maar soms is het ook lekker om haar ergens mee naar toe te nemen. Eigenlijk is elk uitje met onze moeder altijd wel leuk. Sinds iedereen uit huis is en een druk leven heeft, zie je elkaar toch minder dan dat je zou willen. Dan is juist Moederdag de perfecte dag om groots uit te pakken!

Dit jaar gaat het iets anders. Mijn zusje is lekker van de zon genieten in Gran Canaria. Zelf ga ik dan wel nog langs mijn moeder om het te vieren, maar we willen het ook nog een keertje overdoen, zodra mijn zusje terug is. Genoeg tijd om daarover te brainstormen dus!

 

Nu ben ik dus benieuwd wat jullie gaan doen (en om stiekem zelf ook wat inspiratie op te doen)! Laat het weten in de comments of jullie ook bepaalde tradities hebben of verrassende dingen in petto hebben. Ik ben super benieuwd! En voor al onze moeders eventueel hier op de Community, Fijne Moederdag! 💗


10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Super leuk topic! Ik vind het heerlijk om mijn moeder in het zonnetje te zetten en op zo’n dag probeer ik het extra speciaal te maken. Ik ga zondag lekker uiteten met haar en mijn zussen en ik ga haar verrassen met iets heel leuks! Maar daar vertel ik later meer over...

Reputatie 7
Badge +14

Sommige mensen o.a. Ik hebben geen moeder, schoonmoeder of bonus moeder!

Maar wij kunnen er nog wel een fijne dag van maken.

Wij gaan dus heerlijk uit eten bij het bekende appelmoes met kers restaurant :)

 

Reputatie 7
Badge +14

Plannen zijn veranderd, uitgenodigd om te komen BBQ in gezelschap van allemaal geweldige mensen! 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn schoonmoeder komt logeren en morgen nemen we haar mee uitgebreid uit brunchen.

Reputatie 7
Badge +9

@CrisTien Hoe was je BBQ? Nog genoten van het prachtig weer gister?

@Seccie Lekker hoor uitgebreid brunchen. Hebben jullie genoten van het weer? Je schoonmoeder is vast heel blij met jullie!

Reputatie 7
Badge +14

@Hajar Het was een super gezellige dag met geweldige eten.

En bij jullie?

Reputatie 7
Badge +9

@CrisTien Ja wij ook! Was echt een heerlijk dagje.

Reputatie 7
Badge +4

@CrisTien Hoe was je BBQ? Nog genoten van het prachtig weer gister?

@Seccie Lekker hoor uitgebreid brunchen. Hebben jullie genoten van het weer? Je schoonmoeder is vast heel blij met jullie!

Zeker genoten van het mooie weer en de lekkere brunch. We zijn weer verwend dus 😋

Reputatie 7
Badge +9

Super leuk topic! Ik vind het heerlijk om mijn moeder in het zonnetje te zetten en op zo’n dag probeer ik het extra speciaal te maken. Ik ga zondag lekker uiteten met haar en mijn zussen en ik ga haar verrassen met iets heel leuks! Maar daar vertel ik later meer over...

Wij hebben mijn moeder verrast met een tripje naar Istanbul. We hebben super erg genoten en volgens mijn moeder was dit het beste cadeau ever! 😍

Reputatie 7
Badge +14

Super leuk topic! Ik vind het heerlijk om mijn moeder in het zonnetje te zetten en op zo’n dag probeer ik het extra speciaal te maken. Ik ga zondag lekker uiteten met haar en mijn zussen en ik ga haar verrassen met iets heel leuks! Maar daar vertel ik later meer over...

Wij hebben mijn moeder verrast met een tripje naar Istanbul. We hebben super erg genoten en volgens mijn moeder was dit het beste cadeau ever! 😍

Ik kan mij voorstellen dat ze heeft genoten. Mensen met een moeder lezen jullie allemaal even mee!?

🫣😂👍🏻

Reageer