Vier ADE in Amsterdam of gewoon bij jou thuis met Dance TV!

  • 18 October 2022
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken
Vier ADE in Amsterdam of gewoon bij jou thuis met Dance TV!
Reputatie 7
Badge +8

Wanneer je aan oktober denkt, denk je aan... ADE! Misschien ook aan Halloween of herfst en dat de zomer dan toch echt voorbij is. Maar in dit topic focussen we ons op ADE oftewel het Amsterdam Dance Event!

 


 

ADE

Het Amsterdam Dance Event houdt eigenlijk in dat we vijf dagen achter elkaar dance events hebben in uiteraard Amsterdam. Nu de zomer festivals ten einde zijn, komen nu de indoorfestivals om de hoek kijken. Ook is ADE voor ieder wat wils. Van techno tot deep house tot hip-hop tot disco, maar ook afrobeats! Check hier het volledige ADE programma.

 

Dance TV

Mocht jij geen tijd of zin hebben om tussen al die mensen op ADE te dansen of heb je net de boot gemist om een kaartje te bemachtigen? Dan hebben we bij T-Mobile voor thuis ook iets leuks voor jou om thuis jouw eigen ‘Dance Event’ te organiseren! Lekker in je eentje of samen met jouw vrienden thuis, kun jij de hele maand oktober genieten van Dance TV, onze zender van de maand. Je kunt dit vinden op kanaal 18 wanneer je een tv-abonnement bij ons hebt. Zet de speakers maar klaar en schenk de drankjes in en you’re ready to go! 

Meer informatie over Dance TV en de zender van de maand vind je in dit topic: [Info] Zender van de Maand | T-Mobile Community.

 

Verder ben ik uiteraard ook benieuwd of jullie nog echte ADE feestjes op de planning hebben staan! Ga jij nog ergens naar toe of bouw je liever zelf een feestje thuis met Dance TV? Laat het weten in de comments! 😁

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Zo leuk! Ik herinner me de leukste feestjes bij ADE ook met T-Mobile hebben we leuke tijden gehad. Aangezien ik nu de deur niet uit kan (ziekjes 🤒) ga ik voor een feestje thuis met Dance TV. I will be poppin pills (paracetamol) and dance the night away! 😂🙋🏽

Reageer