Vind alle Easter Eggs en win toffe prijzen!


Reputatie 7
Badge +9

Geniet jij ook elk jaar van paaseieren zoeken tijdens de Paasbrunch met je familie? Dan is deze schattenjacht echt iets voor jou. Het jachtseizoen is namelijk geopend en de Easter Egg Hunt begint NU!

 

Het is tijd om de Community uit te pluizen en om op zoek te gaan naar alle Easter Eggs. Tussen maandag 4 en woensdag 27 april verstopt de Paashaas zijn paaseieren in alle visuals (banners en afbeeldingen) die deze maand op de Community gepubliceerd worden. Tip: kom dagelijks terug op de Community om niks te missen!
 



Het Gouden Ei

Waarom zou je meedoen met de Easter Egg Hunt? Omdat het leuk is! En omdat je er een toffe prijs mee kunt winnen. Wij geven namelijk een Limited Edition Paasei van Rituals weg t.w.v. €39,90. Dit Paasei is goed gevuld met heerlijke producten van The Ritual of Mehr. Voor iedereen heerlijk om te winnen dus! Naast deze Egg-cellente prijs gooien wij nog wat extra T-Mobile Goodies in de mix! 🥚🎁

 

Spelregels

  • De Easter Egg Hunt loopt van 4 t/m 27 april 2022
  • Alle eieren in de visuals tellen met uitzondering van de (3) eieren in het Sping Flings logo!
  • Degene die alle Easter Eggs vindt of er het dichtstbij zit wint. Zijn er meerdere deelnemers die het goed hebben, dan zal er onder deze deelnemers worden geloot
  • Tel alle Easter Eggs die je gedurende de Easter Egg Hunt vindt bij elkaar op en stuur deze uiterlijk op donderdag 28 april 2022 23:59 uur naar ons (Hajar, Demi, Johrick of Marciano) toe via een privébericht of mail naar community.redactie@t-mobile.nl
  • Houd het door jou gevonden aantal eieren voor jezelf, voordat anderen er met de prijs vandoor gaan!
  • De winnaar wordt op vrijdag 29 april 2022 in dit topic bekendgemaakt
  • Prijzen worden begin mei 2022 opgestuurd
  • Have fun!

 

Benieuwd naar wat je allemaal kunt verwachten tijdens Spring Flings 2022? Lees snel dit topic!

Demi van Odido 1 jaar geleden

It's time! de egg-hunt is nu officieel voorbij. We hebben een aantal goede maar ook bizarre gokjes mogen ontvangen in onze privéberichten over het aantal gevonden eieren. Het is dan ook tijd om de winnaar bekend te maken. 

 

Tromgeroffel….🥁

 

Gefeliciteerd @TMTV ! 🎉

Jij bent de grote winnaar van de egg-hunt 2022! Wil je mij een PB sturen met jouw volledige naam + adres? Dan komt de egg-cellente prijs binnenkort jouw kant op! 

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +14

En hoeveel eieren zoek ik dan?😂

Reputatie 7
Badge +14

Te moeilijk! Geen ei te vinden dus geen ontbijt voor mij! 🫣

Reputatie 7
Badge +15

Ugh, waarom maken jullie het elk jaar zo ontzettend moeilijk? Dat moet makkelijker 😅

Reputatie 7
Badge +14

Ugh, waarom maken jullie het elk jaar zo ontzettend moeilijk? Dat moet makkelijker 😅

En heb je al meer eieren gevonden dan mijn ei? 

Reputatie 7

Let's go! 🎈😏💪

Reputatie 7
Badge +9

I spy with my little eye so many eggs...

Reputatie 7
Badge +15

Ugh, waarom maken jullie het elk jaar zo ontzettend moeilijk? Dat moet makkelijker 😅

En heb je al meer eieren gevonden dan mijn ei? 

Ik zie er wel.een aantal maar ik ga niet delen hoeveel 😉

Reputatie 7
Badge +9

Ugh, waarom maken jullie het elk jaar zo ontzettend moeilijk? Dat moet makkelijker 😅

En heb je al meer eieren gevonden dan mijn ei? 

Ik zie er wel.een aantal maar ik ga niet delen hoeveel 😉

Hahaha @Waqqas gaat voor de hoofdprijs! 😍

Reputatie 7
Badge +15

Wanneer komt het topic van vandaag? Ik kan niet wachten 🤣🤣

Reputatie 7
Badge +14

Wie zoekt er nog meer mee? 

 

Reputatie 7
Badge +8

It's time! de egg-hunt is nu officieel voorbij. We hebben een aantal goede maar ook bizarre gokjes mogen ontvangen in onze privéberichten over het aantal gevonden eieren. Het is dan ook tijd om de winnaar bekend te maken. 

 

Tromgeroffel….🥁

 

Gefeliciteerd @TMTV ! 🎉

Jij bent de grote winnaar van de egg-hunt 2022! Wil je mij een PB sturen met jouw volledige naam + adres? Dan komt de egg-cellente prijs binnenkort jouw kant op! 

Reputatie 7
Badge +15

Gefeliciteerd @TMTV 🥳

Reputatie 7
Badge +6

Yesss!! 🎉🎊

Dank je @Waqqas!

Ik ben heel benieuwd wat er in dat egg-cellente ei zit…

Reputatie 7
Badge +6

Hij is binnen! Ontzettend bedankt voor deze mooie prijs! 🎁 Ik ga ervan genieten.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ziet er super nice uit! Geniet er lekker van @TMTV 

Reputatie 7
Badge +16

Superleuke prijs, geniet ervan @TMTV! 😍😍😍

Reputatie 7
Badge +5

Zo, nu eerst een 🥚-tje

Reageer