[WINACTIE] Doe mee met de Magenta Mystery Game!

  • 19 October 2022
  • 62 reacties
  • 11514 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

 

We hebben een spannende Surprise voor je, raad mee en win!

 

Bij T-Mobile hebben we geregeld iets nieuws, we zijn altijd opzoek naar innovatie en pakken groots uit. Speciaal voor jullie start vandaag de Magenta Mystery Game! Ik geef je drie video’s vol met hints om het raadsel op te lossen.

 

Veel meer kan ik er nu nog niet over vertellen, behalve: het wordt lastig maar erg leuk. En je moet goed kijken en luisteren naar de video’s, anders mis je de hints 😉.


Natuurlijk valt er ook iets te winnen, je maakt namelijk kans op een prijzenpakket t.w.v. 100 euro! Bekijk nu snel de eerste en tweede video in de reacties hieronder en wie weet maak jij kans op de te-gekke prijs! 

 

F.A.Q
Hoeveel video’s komen er? 

Er zullen drie video’s komen, 24 oktober zal de eerste verschijnen. 31 oktober zal de tweede video komen en op 7 november zal de onthulling zijn. 

 

Hoeveel hints zitten er in de video?

Er zitten meer hints in de video’s dan je zult verwachten, maar hoeveel precies kan ik je niet vertellen. Kijk en luister heel goed en wie weet vindt jij alle hints! Succes.

 

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt de voorwaarden om mee te doen vinden op onze website.

 

Ik wens je heel veel succes met het raden, weet je het antwoord? Laat dan een reactie achter in de comments!

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Yes! Het is eindelijk zover. Ik mag eindelijk bekend maken wat voor Suprise we voor je in petto hebben, ben je benieuwd? Check dan snel de video! 
 


Had jij alle hints gevonden? 👀 Mocht je de vorige video's willen zien, je kunt ze natuurlijk altijd terug kijken! 
 

 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen! En check de Community regelmatig, want wellicht hebben wij binnenkort weer een Surprise voor je! 😎 

 

De winnaar(s) hebben inmiddels bericht van mij ontvangen, dus check snel of je een privebericht van mij hebt gehad hier op de Community. 

 

@Catz, @Kyliee, @Karperhaai thys, @Ringhilescu, @Empo, @Welpje12, @J.Jelmer, @CrisTien, @Segeren, @Gijsch, @Joshua huigen, @Robinverm, @ROLENSKY, @Willem Twigt, @cris77, @TTT24, @fares1980, @TMTV, @J. Vink, @Hcc-lid, @Jumpulli, @Rbeltman, @Torrentia, @Koko.moon, @8Wicky8, @Ton Ny, @Shilka, @Seccie, @lindsen88, @Rahoul, @scsft 

Bekijk origineel

62 reacties

5G bellen via prepaid alleen nog maar een data prepaid nodig de belminuten gaan verdwijnen.
internet bellen wordt de standaard , geen geld meer verspillen aan berichten. Online prepaid wordt de standaard het nieuwe verdien model , nu gaat je beltegoed niet op als je zelf niet belt.

Maar bij data only zal het wel opgaan denk ik.

Jullie gaan samenwerken met een andere telefoonaanbieder om een 5g netwerk te creëren en organiseren daatvoor ook een prepaid surprise, of de prepaid gaat eruit en daarom nog een laatste grote prepaid surprise dien

Er komt een 5G uitbreiding van prepaid of het unlimited pakket waardoor het mogelijk wordt om eindeloos 4K UHD video te streamen, waar je maar bent en wanneer je maar wilt. Al dan niet met de streamingdiensten erbij in.

Reputatie 6
Badge +3

Yes! Het is eindelijk zover. Ik mag eindelijk bekend maken wat voor Suprise we voor je in petto hebben, ben je benieuwd? Check dan snel de video! 
 


Had jij alle hints gevonden? 👀 Mocht je de vorige video's willen zien, je kunt ze natuurlijk altijd terug kijken! 
 

 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen! En check de Community regelmatig, want wellicht hebben wij binnenkort weer een Surprise voor je! 😎 

 

De winnaar(s) hebben inmiddels bericht van mij ontvangen, dus check snel of je een privebericht van mij hebt gehad hier op de Community. 

 

@Catz, @Kyliee, @Karperhaai thys, @Ringhilescu, @Empo, @Welpje12, @J.Jelmer, @CrisTien, @Segeren, @Gijsch, @Joshua huigen, @Robinverm, @ROLENSKY, @Willem Twigt, @cris77, @TTT24, @fares1980, @TMTV, @J. Vink, @Hcc-lid, @Jumpulli, @Rbeltman, @Torrentia, @Koko.moon, @8Wicky8, @Ton Ny, @Shilka, @Seccie, @lindsen88, @Rahoul, @scsft 

Reputatie 7
Badge +14

Uiteraard zit ik ALWEER niet bij de winnaars 😂🍾🙈  o wacht ik heb niet meegedaan 🙈 kan dat nog? 😂

Gefeliciteerd winnaars. Blijf vooral meedoen!

 Wie weet de volgende keer zit ik er ook bij (als ik mee doe)

Mooie site @Johrick 

Beste @Johrick ,

 

Ik heb nog geen prive bericht ontvangen.

 

Groeten Robin

🎉 Heb vandaag dubbel leuk nieuws mogen ontvangen van T-Mobile; Prepaid surprise in een coole nieuwe magenta jas én ik ben een winnaar! 🍾

Dank voor het organiseren van de leuke zoektocht. En gefeliciteerd met de nieuwe look T-Mobile!

Ik zie ook nog geen privébericht, maar mijn antwoord was ook niet helemaal goed. Het was leuk idee en ik deed vooral even mee voor de gok. Wellicht een volgende keer meer succes of een keer wat zinnigs winnen in Prepaid Surprise.

Bedankt voor je inspanningen, ik ben blij, zelfs als ik win،😍😍❤️❤️

Ja waarom noem je me als ik niks heb gewonnen? Alsof mensen het echt wat interesseert wtf tmobile gaat doen. Iedereen jumpt hier gewoon in de hoop iets te winnen. NEWSFLASH: MENSEN WILLEN JUIST AF VAN DEZE GROTE MONEPOLY DATAVERZAMELENDE CURUPTE XXXX BEDRIJF 

 

Moderator edit: we gaan vanzelfsprekend niet in op de bizarre bewoording die je hierboven gebruikt, maar waarschuwen je bij deze voor je kwetsende taalgebruik. Houd je alsjeblieft aan de Huisregels, zo blijft de Community een gezellige plek waarin we respect voor elkaar hebben! Neem de Huisregels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Reputatie 7
Badge +16

@TTT24 Je wordt genoemd omdat je mee hebt gedaan aan de actie en omdat de winnaar een privébericht gekregen heeft. Indien je dit niet regelmatig controleert, ben je hier niet van op de hoogte daarom taggen we iedereen die meedeed aan de winactie. 

 

Reputatie 7
Badge +14

@TTT24  Speek voor jezelf met je aannames en waarom doe JIJ dan mee?
Niet tegen je verlies kunnen is een slechte eigenschap 😂  

Reageer