[WINACTIE] Show us it’s spring!


Reputatie 7
Badge +9

Ben jij ook zo aan het genieten van het zonnetje en voel je de lente vibes? Lees dan snel verder over onze toffe winactie om je lente net wat leuker te maken!

 

Nederland lacht, want het zonnetje schijnt! 🌞 Het prachtige weer maakt ons allemaal happy en daarom leek het ons leuk om de lente vibes ook op de Community te delen.

Daar horen natuurlijk prachtige foto’s bij en uiteraard een toffe prijs voor de winnaar met de beste lente foto! #SPRINGFLINGS

Hoe kan ik winnen?

Maak de leukste lente foto en deel het in dit topic.

Wat kan ik winnen?

Een Rituals cadeabon t.w.v €10.

Tot wanneer kan ik mee doen?

Je kan tot 28 april mee doen en op 29 april maken wij de winnaar bekend.

 

Ben jij klaar om de prijs binnen te halen? Wij zijn super benieuwd naar je fotografie skills! May the best person win!

 

PS: vergeet de eieren niet te tellen…😊

Demi van Odido 1 jaar geleden

Dank je wel voor alle inzendingen allemaal! De jury is er uit welke foto wij het mooist vonden en wie er met de prijs vandoor gaat. Tromgeroffel….🥁

 

Gefeliciteerd @Seccie !🎉

Wij hebben genoten van jouw prachtige foto aan de Reeuwijkse Plassen. Ook de jury kan niet wachten om weer lekker aan een meer in het zonnetje te kunnen vertoeven.

Kun je mij een PB sturen met jouw e-mailadres waar de prijs heen kan? Dan komt de prijs snel jouw kant op!

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Tijdens mijn looprondje even wat foto’s gemaakt. De duif bleef er extra voor zitten👍🏻

Gemaakt met iPhone 12 Pro max door ik de amateur 🤣🌟 

Reputatie 7
Badge +9

Love it haha! De duif heeft mooi voor je geposeerd 😍

Omdat het moeilijk is een keus te maken tussen de foto's van de afgelopen week… bij deze 5 foto's (en gediskwalificeerd) 😂

 

Spoorbrug t.h.v. de Blauwe Brug / Wantijdijk - Kors Monsterpad in Dordrecht
Schaap aan 't genieten van de mooie ondergaande zon.
Lieffffffff 😍
Familie Duck
Team magenta aan de zwem achter het T-Mobile HQ gebouw 🤣

Foto's gemaakt met een Canon EOS 760D of een Samsung Galaxy S20 FE 5G

 

Dat tellen laat ik wel aan @Jason over, die is goed met eieren (zoeken) 😂

Reputatie 3

Ook hier geen keus kunnen maken maar ik deel ze graag met jullie!
 

 

Reputatie 7

Super om te zien! Wat is het toch een prachtige tijd van het jaar! 🐏🌾🌞

Reputatie 7
Badge +9

Wauw wat een prachtig foto’s allemaal! I love it! 😍  Ik spot ook wat talenten haha.

Reputatie 7

Wat een mooie kiekjes! Leuk om te zien wat voor mooie plaatjes iedereen schiet! 😁🎊

Reputatie 7
Badge +6

Deze tijd van het jaar is inderdaad ideaal voor mooie foto's. Dat blijkt wel uit de andere inzendingen. Het kwam dus goed uit dat ik juist nu twee nieuwe telefoons mocht reviewen. Het viel niet mee om één foto te kiezen, maar uiteindelijk is het deze geworden, omdat de kat inmiddels de rode draad door mijn reviews is en natuurlijk omdat iedereen blij wordt van kattenfoto's:

Gemaakt met de Oppo Find X5 Lite.

 

Reputatie 7
Badge +14

Mijn favoriete foto is de #Kat van @TMTV Wat een mooie lieve foto.

 

Reputatie 7
Badge +6

Dank je wel @CrisTien💙 Nu maar hopen dat de jury er ook zo over denkt… 😁

Reputatie 7
Badge +9

Dank je wel @CrisTien💙 Nu maar hopen dat de jury er ook zo over denkt… 😁

Hahaha nog een paar nachtjes slapen en dan maken we de winnaar bekend...😍

Reputatie 7
Badge +4

Even relaxen aan de Reeuwijkse Plassen

Reputatie 7
Badge +8

Dank je wel voor alle inzendingen allemaal! De jury is er uit welke foto wij het mooist vonden en wie er met de prijs vandoor gaat. Tromgeroffel….🥁

 

Gefeliciteerd @Seccie !🎉

Wij hebben genoten van jouw prachtige foto aan de Reeuwijkse Plassen. Ook de jury kan niet wachten om weer lekker aan een meer in het zonnetje te kunnen vertoeven.

Kun je mij een PB sturen met jouw e-mailadres waar de prijs heen kan? Dan komt de prijs snel jouw kant op!

Reputatie 7
Badge +15

Gefeliciteerd @Seccie 🥳

Reputatie 7
Badge +14

Gefeliciteerd @Seccie Met welk toestel is deze foto gemaakt?

Reputatie 7
Badge +4

Gefeliciteerd @Seccie Met welk toestel is deze foto gemaakt?

Hi @CrisTien de foto is gemaakt met mijn iPhone 12 Pro. 

Reputatie 7
Badge +4

Dank je wel voor alle inzendingen allemaal! De jury is er uit welke foto wij het mooist vonden en wie er met de prijs vandoor gaat. Tromgeroffel….🥁

 

Gefeliciteerd @Seccie !🎉

Wij hebben genoten van jouw prachtige foto aan de Reeuwijkse Plassen. Ook de jury kan niet wachten om weer lekker aan een meer in het zonnetje te kunnen vertoeven.

Kun je mij een PB sturen met jouw e-mailadres waar de prijs heen kan? Dan komt de prijs snel jouw kant op!

Bedankt de DM komt eraan. Ik schoot deze foto tijdens een lange duurloop training. Het was best warm en onverwacht rustig rond de Reeuwijkse Plassen. Ik kom er vrij vaak en geniet erg van de natuur, maar meestal tijdens het weekend, ben ik niet de enige die van de Plassen wil genieten 😊 

Reputatie 7
Badge +14

Gefeliciteerd @Seccie Met welk toestel is deze foto gemaakt?

Hi @CrisTien de foto is gemaakt met mijn iPhone 12 Pro. 

Dan mag je mij het een keer leren. Ik kan geen foto’s maken die mooi zijn🫣😂

Reputatie 7
Badge +4

Gefeliciteerd @Seccie Met welk toestel is deze foto gemaakt?

Hi @CrisTien de foto is gemaakt met mijn iPhone 12 Pro. 

Dan mag je mij het een keer leren. Ik kan geen foto’s maken die mooi zijn🫣😂

Deal! 

Reputatie 7
Badge +6

Gefeliciteerd @Seccie en geniet van je prijs! 🎉🎊

Reageer