Beantwoord

[WINACTIE] Win met jouw kerstversiering!

  • 30 November 2021
  • 15 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Zoals jullie weten is de Holiday Spirit maand nu echt begonnen. We houden het niet alleen bij Secret Santa waarbij jij iemand anders kan blij maken, wij maken ook met alle liefde jou blij! :christmas_tree::santa_tone1:

 

Wat gaan we doen?

Wij houden van hele mooie kiekjes en om meer in de Holiday Spirit te komen, is een fotowedstrijd dé ideale actie om dit gevoel te krijgen! 

 

Hoe kan ik winnen?

Het thema voor deze fotowedstrijd is: Kerstversiering. Hoe zorg jij ervoor dat alles er feestelijk en kerstachtig uitziet of heb jij een magentastische kerstboom staan? Wij zijn benieuwd! En néé, een foto van een kerstmarkt of het kerstdorp in de Intratuin telt niet mee. We willen jullie eigen prachtige creaties zien! :heart:

 

Wanneer weet ik of ik de winnaar ben?

Wij maken de winnaar van deze fotowedstrijd bekend in dit topic op maandag 10 januari 2022. Zo heb jij genoeg tijd om een kerstastische foto te maken en wij om de perfecte winnaar te kiezen. 

Wij kunnen niet wachten om al jullie feestelijke foto's te zien, succes!:four_leaf_clover:

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 10 January 2022, 15:10

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3

Ik doe een poging 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik doe ook een poging met een klein maar echt boompje (in pot) met twee magentastische ballen erin!

 

Reputatie 7
Badge +8

@Folkert Wat een super schattig boompje!:heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +3

@Folkert Wat een super schattig boompje!:heart_eyes:

Dankjewel @Demi !:christmas_tree::evergreen_tree::relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

Ik doe een poging 

 

 @Manes1 Wat een mooi winters tafereel! :snowman:

Reputatie 7

Hi @Folkert,

Super je hier weer eens te zien en een hele leuke boom, staat er goed bij! :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

Alvast hele fijne feestdagen toegewenst! :snowman2::sparkles:

Reputatie 7
Badge +3

Hi @Folkert,

Super je hier weer eens te zien en een hele leuke boom, staat er goed bij! :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

Alvast hele fijne feestdagen toegewenst! :snowman2::sparkles:

Dankjewel @David ! Ook hele fijne feestdagen gewenst! 

Reputatie 7
Badge +14

Mijn kerstboom op verzoek van familieleden in het goud! 
Hopelijk breken er gouden tijden aan in 2022.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit jaar minder plek voor een grote kerstboom, dus moeten het met een kleintje doen. Kerstballen en versiersels grotendeels door kinderen gemaakt.

Reputatie 7
Badge +8

 De uitslag is bekend! De winnaar met de kerstversiering is…. @Folkert! Je hebt met jouw magentastische kerstboompje gewonnen. Wil je mij voor donderdag 13 januari een privébericht sturen met jouw adresgegevens en volledige naam waar ik de prijs heen kan sturen? Dan komt de prijs zo snel mogelijk jouw kant op! :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +9

Gefeliciteerd @Folkert :hearts:

Reputatie 7
Badge +3

 De uitslag is bekend! De winnaar met de kerstversiering is…. @Folkert! Je hebt met jouw magentastische kerstboompje gewonnen. Wil je mij voor donderdag 13 januari een privébericht sturen met jouw adresgegevens en volledige naam waar ik de prijs heen kan sturen? Dan komt de prijs zo snel mogelijk jouw kant op! :grinning:

 

@Demi @Hajar @David @Lisa en al die andere geweldige moderators: dankjewel!!! :christmas_tree:

Reputatie 7
Badge +14

Geweldig Gefeliciteerd @Folkert  🍾 🎉 🎈 

Reputatie 7
Badge +3

Gefeliciteerd @Folkert :hearts:

Dankjewel @Hajar ! :relaxed::relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

Geweldig Gefeliciteerd @Folkert  🍾 🎉 🎈 

Dankjewel @CrisTien ! :relaxed:

Reageer