Wanneer zijn we er voor je op de Community?

  • 1 September 2021
  • 8 reacties
  • 902 Bekeken
Wanneer zijn we er voor je op de Community?
Reputatie 7
Badge +16

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van Odido je te hulp. In dit artikel lees je alles over contact en onze bereikbaarheid.

 

De Community is altijd bereikbaar, 24/7. Je kunt op ieder moment een topic aanmaken of op een topic reageren. Er is altijd wel iemand aanwezig. Aangezien dit een klant-helpt-klant-community is, stel je de vragen aan je mede-klanten. Hierdoor is er altijd iemand die je te woord staat.

 

We kunnen dit doen dankzij de vrijwillige inzet van een grote groep geweldige users. Daarnaast is er een groep die extra benoemd mag worden. Superhelden, ambassadeurs, of hoe je ze ook wilt noemen. 

Wij noemen ze Superusers.

Om erachter te komen wie dat zijn, en hoe jij je daarbij kunt aansluiten, check je alle info in dit artikel: De Superusers - wie is wie?

In sommige gevallen kan de Community je echt niet helpen, bijvoorbeeld wanneer de verbinding nagekeken moet worden, of wanneer er klantgegevens aan te pas komen. In dit geval zal er een medewerker moeten assisteren. De kans is dan vrij groot dat de Superusers ons dit hebben laten weten, als we het niet al zelf hebben gezien. Hoe dan ook, je krijgt sowieso een antwoord, no worries!

Ben je net nieuw op de Community? Super, van harte welkom! Neem meteen een kijkje in ons welkomstartikel: Hoe werkt alles?

 

Klant-helpt-klant-community? Wat doet het community team dan?

Wij houden ons dagelijks bezig met het onderhoud van de Community. Dat houdt in dat we alle inkomende berichten monitoren en zorgen dat alles op de juiste plek staat. Hierdoor is alles goed vindbaar. Daarnaast zijn we continu bezig met het verbeteren van onze diensten en services. Heerlijk cliché, we know! Het is nu eenmaal waar. 
 

Aantal taken waar het Community team zich onder andere mee bezighoudt:

  • Redactie: planning en beoordeling content;
  • Procesverbeteringen: doorvertalen van online signaleringen naar daadwerkelijke verbeteringen;
  • Oplossen klantvragen;
  • Meetings.

 

Aanwezigheid community team

In principe werken we ook op iedere feestdag, maar houd er alsjeblieft wel rekening mee dat zeker niet alle mods dan aanwezig zijn en het soms iets langer kan duren voordat je geholpen kan worden.
 

  • Koningsdag
  • Hemelvaart
  • 1e Pinksterdag
  • 2e Pinksterdag
  • 1e Paasdag
  • 2e Paasdag
  • 1e Kerstdag
  • 2e Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

 

 

Andere contactmogelijkheden

Wil je ons toch op een andere manier bereiken, bijvoorbeeld via de de social media kanalen, check dan hier onze andere contactmogelijkheden.

 

Een klacht indienen

Jammer genoeg behoort ook het indienen van een formele klacht in enkele gevallen tot de opties. Weet dat je met een klacht ook altijd jouw verhaal mag doen op de Community, we zullen er dan zo goed mogelijk op inspelen zodat jij geholpen kunt worden. Als dit station gevoelsmatig gepasseerd is, dan kun je via Klachtencompas jouw klacht indienen. Wanneer je toch een formele klacht wilt indienen - hoe spijtig ook dat het zover komt - kun je dat doen via de gangbare weg: KlachtencompasHet Odido e-mailadres wordt niet gebruikt om klachten in behandeling te nemen en is enkel bestemd voor bijvoorbeeld screenshots van contractovername of speedtests ter aanvulling op een reeds bestaand onderzoek. 

 

Tip: Vul je profiel aan met jouw Odido Internet, TV en Vast Bellen klantnummer, registreer met het e-mailadres dat bij Odido Internet, TV en Vast Bellen bekend is en/of je mobiele telefoonnummer. Zo kunnen we je nóg sneller helpen!

 

Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus één of twee dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.


8 reacties

Gisteren heb ik uw salon bezocht, deze was helaas gesloten ondanks dat er op internet via uw portaal staat dat deze open is. Vandaag ben ik weer naar de T-mobile winkel geweest en jullie waren weer gesloten... Waarom schrijf je op internet dat jullie winkel open is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bluealvaroos 

Excuses dat je voor een dichte winkel stond. Om dit in de toekomst te voorkomen kun je op deze pagina ten alle tijden controleren of er een Odido winkel open is. We hebben hier een overzicht van alle Odido winkels in Nederland dus je kan de locatie naar keuze selecteren. Ik hoop dat je zo verder komt!

Dus ik deed. Ik heb op internet gekeken en uit uw portal van gisteren blijkt dat deze vanaf 10.00 uur open zou zijn en gesloten was. Ik ben vandaag ook geweest en het zou ook om 9.30 uur open zijn en het was gesloten. Het is vervelend omdat uw informatie niet overeenkomt met de stad. Etten Leur en Roosendal

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bluealvaroos ,

Als je op de link klikt die @Hajar van Odido in haar bericht aangegeven hebt, zie ik duidelijk dat ,zowel Roosendaal alsmede Etten-Leur gesloten zijn vandaag.  Wellicht heeft u via een andere site gezocht.😉

Wanneer gaan deze winkels open? Kunt u mij de url van deze winkels sturen?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bluealvaroos ,

 

Deze link: Odido winkels

Daar kan je op plaatsnaam zoeken/ kijken.

Ik heb exact hetzelfde URL-adres gecontroleerd. Uw systeem geeft aan dat uw winkel 's ochtends open is, maar in werkelijkheid is deze gesloten

Reputatie 7
Badge +7

Hier staat toch echt: vandaag gesloten.

Als je op Bekijk deze winkel  krijg je het normale schema van openingstijden.  Maar in dit scherm( het eerste scherm staat duidelijk : vandaag gesloten.

Reageer