Hoe stuur je een privébericht?

Hoe stuur je een privébericht?
Reputatie 7
Badge +16

In dit artikel kun je lezen hoe je een privébericht kunt sturen op de Community.

 

Is aan jou door één van onze collega's gevraagd om een privébericht te sturen naar een moderator? Of wil jij gewoon iemand een leuk bericht sturen, maar weet je niet hoe dit moet? Hieronder vind je de volledige uitleg over het sturen van een privébericht.



Om een privébericht te sturen moet je natuurlijk eerst weten naar wie je deze wilt sturen. Het is niet toegestaan om een van de moderators een privébericht te sturen. Pas als hier om wordt gevraagd kun je de moderator een privébericht sturen. Verder ben je natuurlijk vrij om privéberichten te sturen mits je je aan de huisregels houdt. 

Als je in een topic een gebruiker ziet waar je een privébericht naar wilt sturen dan klik je op zijn of haar naam aan de linkerkant van het scherm. Zodra je op de naam hebt geklikt, wordt je doorverwezen naar de profielpagina van deze gebruiker. Op deze pagina vind je een aantal gegevens over deze gebruiker. Onder de aangegeven informatie staat het knopje 'Stuur bericht'. Als je op dit knopje klikt dan kom je in een chatvenster waar je een bericht kan sturen.

 

Als je een verzonden bericht wilt verwijderen dan is dit ook mogelijk! Bijvoorbeeld wanneer je privégegevens hebt verzonden en deze nu graag wilt wissen. 
Klik in je verzonden privébericht op de drie puntjes rechts in het scherm, dan vouwt de [Verwijder] optie open en kun je jouw privébericht verwijderen. Check onderstaande screenshots voor hulp:

 


Op deze manier kan je een gesprek aangaan met ons, één van de Super Users en alle andere communityleden!

 

LET OP: Het is niet mogelijk om een video te delen in een privébericht. We zien namelijk nog weleens een rijtje met allerlei coderingen/cijfers in een privébericht staan, hierdoor loopt het soms vast waardoor het lastiger is te begrijpen wat wel/niet de context van het bericht is - ervan uitgaande dat een moderator jou hierom gevraagd heeft uiteraard!


10 reacties

Jason,

onderstaande onze gegevens:

[Gegevens verwijderd door een Moderator.]

 

mocht je nog iets nodig hebben dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dirkkroon 

Wil je de gegevens aub verwijderen, dit is een openbare community dus iedereen ziet het.

Een privébericht sturen doe je door op @Jason te klikken en vervolgens stuur bericht.

Reputatie 7
Badge +16

@Dirkkroon Je kunt me jouw gegevens toesturen via de methode die Waqqas benoemt én door hierboven in het originele bericht de handleiding door te nemen, dan komt het helemaal in orde en kan ik je jouw nieuwe afstandsbediening toesturen! 😄

Hallo Jason 

[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FritsM55 

Je kan een privébericht sturen door op de naam van de Moderator te klikken en door ‘stuur bericht’’ te selecteren. Hierboven staat het ook stapsgewijs uitgelegd. Stuur alleen een bericht als de Moderator daar om heeft gevraagd. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @FritsM55 ,

 

Wil je de gegevens uit je post verwijderen? Er kijken hier meer mensen mee. Het is niet de bedoeling privé gegevens hier te delen.
Je kunt deze gegevens verwijderen door als je bent ingelogd op de drie puntjes rechts onderin te klikken daarna bewerken kiezen, gegevens verwijderen en dan opslaan kiezen.

Edit: gegevens zijn inmiddels door een moderator verwijderd!

Reputatie 7
Badge +16

Het is niet mogelijk om een video te delen in een privébericht, dat wil ik eventjes expliciet benadrukken. Ik zie namelijk nog weleens een rijtje met allerlei coderingen/cijfers in een privébericht staan, hierdoor loopt het soms vast waardoor het lastiger is te begrijpen wat wel/niet de context van het bericht is - ervan uitgaande dat een moderator jou hierom gevraagd heeft uiteraard! 😊

Ik zet het erbij als extra kopje zodat dit duidelijk is!

Ik ben nieuw en heb geen ervaring en denk dat ik veel fouten zal maken.

Iedereen kan mij op de vingers tikken. Echter verwacht ik dat erbij wordt gezegd wat de correcte manier. Dat zou ik leuk vinden.

Met vriendelijke groet, ruben77

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ruben77, wat bedoel je precies? Iedereen mag absoluut “fouten” maken en niets wordt op onze Community afgestraft - tenzij je herhaaldelijk na meerdere waarschuwingen dezelfde Huisregels blijft verbreken natuurlijk.

Waar kan ik je mee helpen? 😄

Hoi @ruben77, wat bedoel je precies? Iedereen mag absoluut “fouten” maken en niets wordt op onze Community afgestraft - tenzij je herhaaldelijk na meerdere waarschuwingen dezelfde Huisregels blijft verbreken natuurlijk.

Waar kan ik je mee helpen? 😄

@Jason van Odido,

Bedankt voor bemoedigende woorden. Ik ben nieuw en moet de regels onder de knieen krijgen.

Was beetje angstig terughoudend, maar nu niet meer. Ik zocht en zoek inderdaad naar onderwerpen die gepubliceerd zijn  om erachter te komen of mijn probleem besproken is.

Met vriendelijke groet, ruben77

Reageer