Wie is wie? De Superusers

  • 12 July 2021
  • 6 reacties
  • 560 Bekeken
Wie is wie? De Superusers
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

In dit artikel lees je alles over onze Superusers.

 

Een Community zonder Superusers, dat is geen Community. Deze toppers houden de Community draaiende en schieten te hulp waar ze maar kunnen. Je ziet de Superusers ongetwijfeld vaker voorbij komen en daarom stellen wij graag onze crème de la crème aan jullie voor. Zo schrijft de één gedetailleerde reviews, weet de ander alles over Mobiel en zo vullen zij elkaar perfect aan. Wat ze ook doen, ze zijn van onschatbare waarde.

Wij zouden niet weten wat we zonder de Superusers zouden moeten. Op onze Community shinen zij het hele jaar door en helpen zij de Moderators mee met het beantwoorden van vragen. De Superusers zijn klanten die heel veel kennis hebben en graag andere mensen helpen en daarom verdienen zij één en al respect. Net als ieder ander. 

Wij zijn zo ontzettend blij met deze groep mensen, die stuk voor stuk kanjers zijn. Benieuwd welke voordelen de Superusers hebben?

  • We hebben extra korte lijntjes, hierdoor kunnen we direct aan de slag met jullie feedback en als Superuser ben je al eerste op de hoogte van de laatste nieuwtjes;
  • Er zijn regelmatig bijeenkomsten, hier hebben we het over de ins-en-outs van de Community en de laatste ontwikkelingen binnen Odido. Het is eigenlijk vooral erg gezellig;
  • Door ‘aan tafel te zitten’ heb je invloed op zowel de koers van de Community als op onze diensten.

Genoeg gekletst, het is tijd voor een voorstelrondje. Wij presenteren aan jullie, de enige echte Superusers. Wie zijn deze toppers?



Eric

 

 

 

 

Hoi, Eric hier. Al sinds 2010 actief op het Tele2 forum en na de overname door Odido de bakens verzet naar dit forum. Al die jaren vind ik het leuk om mensen van tips en truuks te voorzien. Door zelf de producten van Tele2 en Odido te gebruiken ervaar je ook waar de vragen vandaan komen en hoe ik die opgelost heb.

 

Cristien

 

 

 

 

 

 

Een tikkeltje verlegen, maar ook geen blad voor de mond nemend als het nodig is, soms mega brutaal maar ook wel lief. Geef je respect, dan krijg je respect gratis en voor niets. Een van mijn hobby’s is als Superuser bij Odido mensen helpen de weg te wijzen in de soms warrige wereld van het Internet. Ook games/muziek en film tips delen in de Huiskamer van de Community vind ik leuk. Als Apple liefhebber kijk ik altijd weer uit naar de grote aankondigingen of er weer iets moois bij zit. Altijd moeilijk om mijzelf in te houden. Ook ben ik sinds kort weer op mijn fiets te vinden voor een mooie tour en kan ik erg genieten van lekker eten wat een ander voor mij kookt.

 

Gilbert

 

 

 

 

 

 

Hee hoi hallo, Gilbert hier. Ik kom uit het mooie zuidelijke Maastricht, maar studeer op dit moment voor mijn master aan het Radboud in Nijmegen. Ik ben tijdens mijn bachelor een keer op de Odido community terecht gekomen omdat ik zelf een vraag had, en ben eigenlijk blijven plakken. Sinds de komst van Thuis beantwoord ik wat minder vragen, omdat mijn kennis daar simpelweg minder is dan bij mobiel, maar dat neemt niet weg dat ik regelmatig op het forum te vinden ben en vragen blijf beantwoorden waar ik dat kan!

 

Seccie

 

 

 

 

 

 

Ik loop inmiddels al een poos mee hier binnen de Community. Voormalig Dutchtone klant en daarna een kort uitstapje gemaakt naar Vodafone om vervolgens weer terug te keren hier op het nest bij Odido. Sinds kort ook Odido Premium klant. Naast mijn activiteiten voor Odido ben ik actief als vrijwilliger voor diverse maatschappelijke organisaties en geef ik mensen (waar nodig) een steuntje in de rug. Daarnaast ben ik fanatiek recreatief hardloper. Ik stel graag grote(re) doelen, omdat het mij motiveert en richting geeft aan mijn leven. Ik woon samen met mijn vrouw en we hebben 2,5 kat. De halve kat is een kat van één van onze buren, die dus geregeld bij ons op ons terras verblijft, maar ook geen vreemde is in onze woning.

 

TMTV

 

 

 

 

 

 

Hoi, ik ben TMTV, trouwe klant en fan van Odido. Ik ben nu zo’n drie jaar Thuis-klant, waarvan de laatste 1,5 jaar actief op de Community en sinds kort ook als Superuser. In die tijd heb ik veel geknutseld met routers, tv-boxen en nog veel meer, dus die kennen weinig geheimen meer voor mij, al leer ik nog elke dag nieuwe dingen. Die kennis zet ik graag in om anderen te helpen. Als je ergens tegenaan loopt, duik ik er met veel plezier in. Ook heb ik een paar topics geschreven om nóg meer uit je abonnement te halen dan er al in zit, dus als je net een stapje extra wil zetten, ben je hier aan het juiste adres.
Mij zul je dus vooral tegenkomen op het Thuis-gedeelte van de Community, al maak ik af en toe een uitstapje naar Mobiel om de nieuwste telefoons te reviewen. Verder hou ik Odido zelf ook goed in de gaten, waardoor ik soms ietsje eerder op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen. En als er iets te testen en debuggen is, ben ik vaak van de partij. Ik moet mijn bijnaam ‘jonge hackgod’ natuurlijk wel eer aan doen!

 

Leroy98ecker

 

 

 

 

 

 

Leroy hier! Iets over mijzelf: ik sport graag en doe zowel aan hardlopen als fitnessen. Buiten het sporten, werken en hobbyen om ben ik vaak buiten om te fietsen, wandelen of te hiken. Ik ben IT’er en techniek, in de breedste zin van het woord, heeft mij altijd al geïnteresseerd. Sinds 2013 help ik Odido klanten met vragen en geef ik tips. Je vindt mij voornamelijk op Twitter en soms op de community. Het leukste vind ik om je te helpen met vragen over het vaste, mobiele of thuisnetwerk, Apple devices en eigenlijk alles wat met techniek te maken heeft.

 

 

Marcel MCi

 

 

 

 

 

 

Na een technische opleiding in de jaren ’80 met de richting elektronica / telecom, ben ik altijd werkzaam geweest in de ICT. Ik heb een vrij brede ervaring opgedaan in de ICT, met name op het gebied van hardware en thuisinstallaties voor internet, televisie en telefoon. Daarbij vind ik het leuk om mensen op weg te helpen met hun vragen of problemen op gebied van internet, televisie, bekabeling in huis en dergelijke.

 

Waqqas

 

 

 

 

 

 

Speedo Waqqas staat voor je klaar. Van origine ben ik Nederlands en woon ik hier al mijn hele leven, maar mijn ouders komen uit Pakistan. Door mijn gezondheid kan ik minder goed deelnemen aan het maatschappelijke leven. Via deze Community wil ik toch mijn steentje bijdragen en mijn kennis en kunde voor vaste en mobiele diensten met jullie delen. Ik ben er veel mee bezig en neus dan ook graag in achtergronden en knutsel graag aan het netwerk in huis. Toch zit ik lang niet altijd thuis en zie je mij, als het even kan, buiten op de fiets in het mooie Zeeland.

 

Soepkip67

 

 

 

 


 

Ik ben al vrij lang bekend op de Community. Ik ben vanaf het Vodafone tijdperk al bij deze club. De overname ging vrij geruisloos en goed. Na enige tijd kwam ik met vragen op de Community terecht en hier werd ik goed geholpen door verschillende mensen. Dus ik, in mjin grote overmoed, ben ook maar gaan proberen mensen verder op weg te helpen. Tot mijn grote verbazing bleek dat ik van sommige dingen wel wat wist. Dit resulteerde in een uitnodiging voor een ontmoeting en niet veel later de ‘promotie’ tot Superuser. Verder mag ik graag een stukje motor rijden, ga ook graag een stuk wandelen, zowel in de natuur als in een stad. Daarnaast houd ik ervan om een speciaal biertje te drinken. Ben meer een luisteraar dan een spreker en heb soms een kort lontje.

 

Pieter_B

 

 

 

 

 

 

Ik ben B, Pieter B! Ik sta ook wel bekend als de aansluit-goeroe en ik vind het veel te leuk om andere klanten te helpen. Ik zit alweer best enige tijd bij de Community en kan mij niet meer voorstellen hoe mijn leven er hiervoor uitzag. Ik houd van lekker eten en ik ben dol op avontuur.

 

Hidden.nld

 

 

 

 

 

 

Ik sta bekend als de handyman en denk dan ook maar wat graag met de klanten mee. Ik ben van alle markten thuis en lach het hardste om mijn eigen grappen. Ik bezit een flinke dosis humor en heb daarnaast behoorlijk wat zelfspot.

 

 Erelid TAVL

 

 

 

 

 

 

Ik ben Tim en in de jaren ’90 heb ik telefoons verkocht en satelliet / kabel TV. Dit is hobbymatig altijd wel blijven hangen. Tegenwoordig begeef ik mij meer op het privacy en securitydomein. In mijn vrije tijd kook ik graag. Hetzij in de keuken of achter mijn BBQ. Dit zie je ook regelmatig terug in de foto’s bij mijn reviews voor de Community. Wat ik eet moet er natuurlijk ook weer af, dus loop ik meerdere keren per week hard en doe geregeld een officiële run. Het doel is 1 keer per jaar een marathon of meer te lopen. Als ik dan uitgepuft ben van een mooie run, dan plof ik graag op de bank met een goede film of serie. Of speel ik graag met vrienden een boardgame.

 

 


Nu heerst bij jou vast de brandende vraag: ‘Hoe kan ik Superuser worden?’. Het antwoord is simpel. Wij hebben overal ogen en monitoren dus de hele dag door wat er op de Community gebeurt. Laat ons zien dat je dit top team wilt versterken door veel aanwezig te zijn. Dit doe je als volgt:

  • Beantwoord vragen op de Community om zo anderen te helpen met jouw kennis;
  • Maak topics aan waarmee jij anderen informeert en denkt te kunnen helpen (denk aan: how to’s, reviews, noem maar op);
  • Toon op een positieve manier aan dat er iets verbeterd kan worden.

Ben jij nu al razend enthousiast en wil jij niet zitten afwachten? Dat snappen wij hélemaal. Laat dan vooral hieronder van je horen, woehoe! 🎈

 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Wat grappig dat alle super users hier een plaatje hebben ipv een foto. Is dit bewust?

Reputatie 7

Hi @echteJacco, leuk dat jij je dit afvraagt! 😁 Niet elke Superuser wilt met zijn/haar gezicht op de Community en daar hebben wij alle begrip voor. Op deze manier is iedereen toch middels een afbeelding te herkennen. Maak er een mooie zondag van! 

Reputatie 7
Badge +14

He wat leuk de topic is weer geüpdatet.


Let op ⬇️🟰🎶 dit geldt nog steeds😂🤭

Nu heerst bij jou vast de brandende vraag: ‘Hoe kan ik Superuser worden?’. Het antwoord is simpel. Wij hebben overal ogen en monitoren dus de hele dag door wat er op de Community gebeurt. Laat ons zien dat je dit top team wilt versterken door veel aanwezig te zijn. Dit doe je als volgt:

  • Beantwoord vragen op de Community om zo anderen te helpen met jouw kennis;
  • Maak topics aan waarmee jij anderen informeert en denkt te kunnen helpen (denk aan: how to’s, reviews, noem maar op);
  • Toon op een positieve manier aan dat er iets verbeterd kan worden.

Ben jij nu al razend enthousiast en wil jij niet zitten afwachten? Dat snappen wij hélemaal. Laat dan vooral hieronder van je horen, woehoe! 🎈

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel mooi gezegd @CrisTien! 😄🎈 We zijn inderdaad altijd op zoek naar toppers die het team willen versterken! 

Reputatie 7

Ik had het ook niet beter kunnen zeggen @CrisTien! 🎉💪 Super leuk! 

Reputatie 7
Badge +14

Inmiddels is #Lisa de wereld aan het verkennen maar wij zijn er nog steeds!

Fijn weekend

Reageer