Beantwoord

097 simkaart

• 25 december 2019
  • 5 reacties
  • 968 Bekeken

We hebben een Huawei M5 gekocht bij t-mobile met een 097 simkaart. Als ik deze wil registreren geeft de site aan dat nummer niet bestaat. Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Evy 25 december 2019, 13:20

Hi @Cissy61 

Geen zorgen, hier ga ik je bij helpen! Weet je helemaal zeker dat je het juiste nr hebt ingevoerd? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken met een 097-nummer en dan kun je je simkaart activeren. Wat vaak ook nog wel eens wil helpen is de simkaart activeren in jouw mobiele telefoon, om zo een sms te ontvangen voor de registratie. 

Ik hoor graag van je of het is gelukt!:grinning:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Cissy61 

Geen zorgen, hier ga ik je bij helpen! Weet je helemaal zeker dat je het juiste nr hebt ingevoerd? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een My T-Mobile account kan aanmaken met een 097-nummer en dan kun je je simkaart activeren. Wat vaak ook nog wel eens wil helpen is de simkaart activeren in jouw mobiele telefoon, om zo een sms te ontvangen voor de registratie. 

Ik hoor graag van je of het is gelukt!:grinning:

Beste Evy, wat fijn dat je reageert op 1ste Kertsdag. Ik heb al een T-mobile account voor mijn 06 nummer. Als ik deze open en een nieuwe gebruiker wil toevoegen (097-nummer) dan krijg ik de volgende melding: Dit telefoonnummer is niet geregistreerd bij T-mobile. Controleer of het juist is ingevuld.....ja het nummer is goed ingevuld.

Groet Cissy

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cissy61 

Je moet eerst apart een account aanmaken voor 097 nummer. Op de pagina die Evy heeft gedeeld staat uitgelegd hoe je dat kan kan doen. Nadat je al een account hebt kun je die toevoegen aan jouw 06 account. Kom je zo verder?

Fijne feestdagen!

Beste Hajar, helaas lukt het ook niet via de pagina die Evy heeft gedeeld. Je moet wifi uitschakelen en 3g/4g inschakelen dit ook geprobeerd maar dan geeft de tablet (Huawei M5) aan dat er geen verbinding is.

Groet Cissy 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Cissy,

Staan je APN instellingen wel goed? 

• Ga naar Instellingen > Mobiele data > APN-Instellingen. 
  • Vul daar de volgende gegevens in:
    APN: smartsites.t-mobile
    Gebruikersnaam: t-mobile
    Wachtwoord: tm

Mocht het dan nog niet lukken kun je dan een privébericht sturen met het 097 nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee. 

Reageer