Beantwoord

Aanwezigheid van groene gloed/waas op het scherm.

• 13 januari 2019
  • 3 reacties
  • 1547 Bekeken

Hallo allemaal.
Ik ben sinds goed een maand in het bezit van de Huawei Mate 20 Pro. Een uitstekend mooie telefoon waarmee ik ook erg blij ben.
Alleen valt me iets op waar ik niet erg positief over denk.
Mij is opgevallen dat er langs de randen van het scherm een soort groene gloed of waas aanwezig is. In het begin was het maar een beetje een ook bijna niet te zijn, maar naarmate de tijd is het inmiddels een stuk erger geworden en bijna over het heele scherm duidelijk, lelijk aanwezig.
Hier maak ik mij wat zorgen over en vraag me eigenlijk af wat ik nu het beste kan doen?
icon

Beste antwoord door David 13 februari 2019, 13:13

Hi @Dmeissner,

Dit lijkt op een bekend probleem bij de Huawei Mate 20 Pro. Aangezien dit geen probleem is wat je thuis zelf kunt oplossen kun je direct met Huawei contact opnemen om het probleem kenbaar te maken en het te laten oplossen of je kunt het toestel via ons ter reparatie aanmelden. Hopelijk wordt het dan spoedig opgelost en ben jij van de groene waas af!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dmeissner,

Oef dat is niet zo fijn op jouw nieuwe telefoon!

Ben je toevallig in de gelegenheid om een foto te maken met een andere telefoon of camera? Dan kunnen we iets beter zien wat het probleem is.

Het toestel is niet in aanraking gekomen met water, gevallen of gestoten? Dit zijn ook oorzaken waar een scherm raar van kan gaan doen namelijk!

We horen het graag van je!
Excuses voor de late reactie.
In principe is die waterbestendig.
Maar nee hij is niet gevallen of in aanraking gekomen met water.
Hierbij nog een foto van het '' fenomeen''.

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dmeissner,

Dit lijkt op een bekend probleem bij de Huawei Mate 20 Pro. Aangezien dit geen probleem is wat je thuis zelf kunt oplossen kun je direct met Huawei contact opnemen om het probleem kenbaar te maken en het te laten oplossen of je kunt het toestel via ons ter reparatie aanmelden. Hopelijk wordt het dan spoedig opgelost en ben jij van de groene waas af!

Reageer