Beantwoord

Agenda Huawei Mate 20 Lite synchroniseert niet met andere telefoon

• 12 mei 2019
  • 1 reactie
  • 999 Bekeken

Ik heb een Huawei Mate 20 Lite. Ik gebruik mijn agenda veel. Ik heb steeds gedacht dat mijn man op zijn telefoon ook mijn agenda kan zien. Niet dus. Met mijn vorige Huawei P10 lite dit perfect.
Wanneer ik de agenda via de computer gebruikt dan komen alle afspraken ook te voorschijn in mijn telefoon en in de telefoon van mijn man.Maar gebruik ik dus de agenda via mijn telefoon dan komen de afspraken nergens naar voren.

Wat is hier aan te doen. Het lijkt wel of er een instelling verkeerd staat.

Akvast bedankt

Thayoyo
icon

Beste antwoord door ShadowLea 8 juni 2019, 21:43

Controleer op het toestel even of de nieuwe afspraken die je toevoegd ook daadwerkelijk in de juiste account terecht komen. Je moet dit namelijk handmatig selecteren, en hij onthoud welke je vorige keer hebt gebruikt. Ik zie regelmatig dat deze bij mensen op de verkeerde account staat, en dan worden deze afspraken niet opgeslagen in de juiste agenda.

Je kan dit zien door een nieuwe afspraak aan te maken, en kijken welke agenda er geselecteerd is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Controleer op het toestel even of de nieuwe afspraken die je toevoegd ook daadwerkelijk in de juiste account terecht komen. Je moet dit namelijk handmatig selecteren, en hij onthoud welke je vorige keer hebt gebruikt. Ik zie regelmatig dat deze bij mensen op de verkeerde account staat, en dan worden deze afspraken niet opgeslagen in de juiste agenda.

Je kan dit zien door een nieuwe afspraak aan te maken, en kijken welke agenda er geselecteerd is.

Reageer