Beantwoord

Al drie dagen geen mobiel internet

  • 26 mei 2019
  • 3 reacties
  • 3065 Bekeken

Ola, ik heb al 3 dagen geen mobiel netwerk op mijn Huawei p10, heb alles al gereset maar nog steeds niets... Kan iemand mij verder helpen... Dank u zeer...
icon

Beste antwoord door Folkert 26 mei 2019, 18:00

Ola Melanie,

Heb je een mogelijkheid om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kun je kijken of het probleem aan je simkaart of aan je telefoon ligt. We noemen dat een kruistest.

Groet, Folkert

P.S. Ik ga er vanuit dat je databundel nog niet op is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ola Melanie,

Heb je een mogelijkheid om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kun je kijken of het probleem aan je simkaart of aan je telefoon ligt. We noemen dat een kruistest.

Groet, Folkert

P.S. Ik ga er vanuit dat je databundel nog niet op is.
Zal het eens proberen... Thanks
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melanie,

Aan de tips van Folkert heb je zeker wat! Ik heb ook direct je gegevens erbij gepakt om te controleren of bij ons alles goed staat. Ik zie dat je databundel op is dus als je weer gebruik wilt maken van snel internet dan kun je een MB-aanvuller activeren. Ik hoop dat je zo verder komt! :)

Reageer