Beantwoord

Android 9 update huawei P10

• 9 april 2019
  • 31 reacties
  • 2193 Bekeken

Reputatie 1
Wanneer wordt de android 9 update vrijgegeven voor de huawei p10?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 april 2019, 15:20

Hi allemaal,

Ik heb het even nagevraagd bij onze software experts. We verwachten dat we uiterlijk eind deze maand de Android 9 versie vrijgeven. Mocht je hem nog niet hebben ontvangen dan vraag ik je nog om even wat geduld. Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben!
Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 1
Zou ik ook willen weten!

Heb jij de security patch van maart al?
Reputatie 1
Ook nog niet
Reputatie 1
En jahoor daar komt plots de update binne.....
Reputatie 1

Ik zag dat mensen problemen hebben met hun camera na de update, kan je misschien laten weten of je aanbeveelt om de update te doen?
Reputatie 1
Ik heb geen problemen geconstateerd dus zou zeggen doen.
Reputatie 1
Ik heb geen problemen geconstateerd dus zou zeggen doen.

Ook geen problemen met de stabilisator als je filmt? Had je trouwens de update gewoon via de instellingen binnengekregen? Of heb je dit via de Hicare app gedaan?
Reputatie 1
Nee ook geen problemen mee. Kreeg hem via instellingen binnen.
Reputatie 1
Nee ook geen problemen mee. Kreeg hem via instellingen binnen.

Top! Thanks voor de info, veel plezier!
Ik krijg de update helaas nog niet binnen.
Wanneer zou iedereen deze moeten krijgen T-Mobile?

Build: VTR-L09 8.0.0.384(C432)
Reputatie 1

Nog een vraagje! Heb jij de dual sim variant of de single sim?
Nu ook binnen! 😁

Reputatie 1
Nu ook binnen! 😁

Nice! Nu ik nog!
Reputatie 1
Nu ik ook nog bij mij komt echt niks binnen bij iedereen wel ik zoek en kijk maar krijg hem niet heel vreemd iemand een idee alvast bedank ook handig van me zelf der bij te zetten nog geen patch van maart gehad en geen update van Android 9.0 vreemd maar hoop dat het opgelost word groetjes Louis
Reputatie 1
Nu ik ook nog bij mij komt echt niks binnen bij iedereen wel ik zoek en kijk maar krijg hem niet heel vreemd iemand een idee alvast bedankt

Ik denk dat we geduld moeten hebben, volgens mij heb je met OTA updates een soort van wachtrij systeem. Het is dus niet zo dat elke p10 tegelijk de update krijgt. Houd dus nog even vol. Ik kan ook niet wachten 🙈!
Reputatie 1
Ja dat snap ik wacht ook maar normaal ook de patch al veel eerder nu ook nog geen patch gehad sinds januari
Reputatie 1
Ja dat snap ik wacht ook maar normaal ook de patch al veel eerder nu ook nog geen patch gehad sinds januari

Het klopt dat je geen security patch hebt gehad. De rest van de mensen in deze topic hebben de patch van maart ook niet gehad. En zo te zien heeft @KevinW ook niet de patch gehad en is hij direct voorzien van de Android P update. Laten we hopen dat we vandaag met een nieuwe os kunnen spelen! En anderen jaloers kunnen maken dat wij 2 os updates hebben gehad!
Reputatie 1
We wachten met geduld af bedankt voor jou reactie het word gewaardeerd 😄
Reputatie 1
@louis25 Ik lees op verschillende pagina's dat het gebruik van een VPN het proces misschien kan versnellen. Misschien dat je dat kunt proberen!
Reputatie 1
Daar durf ik me niet aan te wagen ha ha zou niet weten hoe dus word afwachten lol
Reputatie 1
Oei! Wat heb ik net toch een domme fout gemaakt. Ik ging allemaal trucjes uitproberen, lees ik net dat door een van de trucjes het juist nog langer gaat duren voordat ik de update krijg! 😫😫
Reputatie 1
Er staat meer informatie over OTA updates op deze website van Androidpit. (Ik weet niet zeker of ik andere sites mag gebruiken. Het spijt me dus, als dat niet mag!)

Misschien dat je daar wat aan hebt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik heb het even nagevraagd bij onze software experts. We verwachten dat we uiterlijk eind deze maand de Android 9 versie vrijgeven. Mocht je hem nog niet hebben ontvangen dan vraag ik je nog om even wat geduld. Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben!
Reputatie 1
Dank je wel Hajar!
Reputatie 7
Badge +18
Er staat meer informatie over OTA updates op deze website van Androidpit. (Ik weet niet zeker of ik andere sites mag gebruiken. Het spijt me dus, als dat niet mag!)

Misschien dat je daar wat aan hebt!

Dat mag gewoon! Alles wat helpt is meegenomen. Toch is geduld een schone zaak, updates worden altijd gefaseerd uitgerold. Bij problemen met updates blijft de schade dan beperkt. Enkele maanden geleden nog een rampen update gezien volgens mij bij LG, allemaal telefoons die niets meer deden.

Google Pixel en alle Android One telefoons lopen altijd voorop met updates omdat ze Stock Android draaien, zonder aanpassingen en extra shells.

Ik draai al ruim 4 maanden Android 9, zo heel bijzonder t.o.v. van 8 is het ook niet. Maar wellicht dat het bij Huawei met de nieuwe EMUI anders ligt.
Reputatie 1
Was ikke weer lol nog steeds geen maart patch of Android update we zijn alweer 20 dagen verder sinds mijn laatste bericht. Hoop dat er al meer bekent is groetjes en een fijne dag voor iedereen die dit leest

Reageer