Beantwoord

Android 9 update huawei P10

• 9 april 2019
  • 31 reacties
  • 2156 Bekeken

Toon eerste reactie

31 reacties

Eind mei en ik heb de update helaas nog niet binnen op mijn p10 single sim... Build VTR-L09 8.0.0.384(C432)
Reputatie 1
Hier het zelfde hoor rahul1121 eerst was het stop gezet toen was het week 20 nu ook nog steeds niks ben al maanden verder sinds me eerste vraag me vrienden hebben hem al alleen bij T-Mobile lijkt wat aan de hand te zijn frustrerend maar we kunnen denk ik alleen wachten . Vrees ik of iemand moet weten of er nog iets weer aan de hand is 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Als het goed is zou de update wel beschikbaar moeten zijn. Ik heb het ook even nagevraagd bij onze software experts. Zodra ik meer weet, laat ik het ook weten in dit topic!
Nou dat wordt nog even afwachten dan...
Ik heb de update nog steeds niet gehad. Mijn vrouw wel en we hebben allebei tegelijk onze Huawei P10 gekocht. Hoe of waar kan ik deze downloaden? Mijn vrouw heeft de update al wel gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik heb zojuist een reactie ontvangen. De update is nog niet vrijgegeven aan ons door Huawei vandaar dat die nog niet beschikbaar is. We moeten in dit geval nog wat op Huawei en dan kan die vrijgegeven worden. Excuses voor het ongemak!

Reageer