Beantwoord

Beperkingen Huawei Modem

• 5 december 2020
  • 1 reactie
  • 397 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Waarom kan ik met mijn data simkaart in een huawei modem minder dingen doen dan als ik mijn simkaart in een tplink modem doe? Eerlijk gezegd gaat dit natuurlijk nergens over. Eerder heb ik een topic gelezen over het port forwarden. Ik zou zeggen...stop je simkaart in een tplink en port forwarding is dus niet meer nodig.

Ik kan dit namelijk bevestigen doordat ik een bepaald programma gebruik op mijn telefoon die een verbinding maakt met een bepaalde server om data over te brengen op natuurlijk hetzelfde netwerk. Met allerlei moeilijk gedoe qua port forwarden dmz en van alles en nog wat. Terwijl in een tplink niets ingesteld hoeft te worden en met zonder gedoe een verbinding gemaakt kan worden tussen app en pc.

Het enige wat wel kan zijn is het antivirus programma avast. Maar zelfs in avast allerlei regels toegevoegd voor het toestaan van de app maar nog steeds de verbinding niet tot stand te brengen.

Graag meer uitleg hierover 

Mvg

icon

Beste antwoord door Wvisser84nl 5 december 2020, 16:53

Avast is wel degelijk degene die het allemaal tegen houd. Ook al maak je bepaalde uitzonderingen. Misschien handig voor iemand die hier ook problemen mee heeft. Avast houd een hoop tegen.

Mvg

Bekijk origineel

1 reactie

Avast is wel degelijk degene die het allemaal tegen houd. Ook al maak je bepaalde uitzonderingen. Misschien handig voor iemand die hier ook problemen mee heeft. Avast houd een hoop tegen.

Mvg

Reageer