Beantwoord

Bluetooth speaker

• 23 september 2018
  • 1 reactie
  • 1792 Bekeken

Bij verlenging van mijn abonnement zou ik een Bluetooth speaker krijgen. Alle gegevens van bewijs van aankoopdoor gegeven, maar is nu niet goed omdat er geen aankoopbewijs bij zit. Die heb ik dus ook niet gekregen... Anderen dit ook gehad? Wat is de oplossing! Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door David 24 september 2018, 12:30

Hoi Rhezen,

Met de bevestiging van jouw bestelling, waar ook de datum van aanschaf op staat, zou het ook geaccepteerd moeten worden. Had je deze toegevoegd of iets anders? Voor de zekerheid zou ik anders direct contact opnemen met Huawei zelf. Het is een actie die zij in beheer hebben, dus zij bepalen de voorwaarden en kunnen je uitleggen wat je moet doen om alsnog in aanmerking te komen. Hopelijk kunnen zij je alsnog snel helpen, zodat je de speaker snel in huis hebt! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rhezen,

Met de bevestiging van jouw bestelling, waar ook de datum van aanschaf op staat, zou het ook geaccepteerd moeten worden. Had je deze toegevoegd of iets anders? Voor de zekerheid zou ik anders direct contact opnemen met Huawei zelf. Het is een actie die zij in beheer hebben, dus zij bepalen de voorwaarden en kunnen je uitleggen wat je moet doen om alsnog in aanmerking te komen. Hopelijk kunnen zij je alsnog snel helpen, zodat je de speaker snel in huis hebt! 🙂

Reageer