Beantwoord

Cachegegevens wissen & ongewenste reclame!

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 611 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al een aantal dagen last van reclame pop ups op mijn huawei p10 heb ook al verschillende apps verwijderd die ik als laatste gedownload heb bijvoorbeeld maar nog steeds blijven de reclames komen! Ik las dat ik alle apps maar moet verwijderen omdat ik er waarschijnlijk niet achter ga komen waar de reclame vanaf komt maar dat zie ik niet echt zitten!
Daarom dacht ik misschien helpt het al als ik de cachegegevens wis?

Dit heb ik dus geprobeerd alleen toen ik klaar was wilde ik het nog een keertje checken en zag ik dat alles weer terug was en dus niks gewist? Doe ik nu iets fout?

Ik ga naar instellingen - apps, dan klik ik de app aan en klik op cachegegevens wissen en druk op de home knop.

Hopelijk weten jullie een oplossing voor mijn problemen!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 februari 2019, 13:19

Hi Babet,

Excuses voor de latere reactie. Ik ben zelf geen Huawei expert, maar ik denk graag met je mee over een mogelijke oplossing.

Zou je het volgende kunnen proberen? Zou je de Malwarebytes app kunnen downloaden dat is een antivirus en kun je die laten draaien? Daarmee zou het opgelost moeten zijn. Werkt het niet dan zou ik je adviseren om een fabrieksreset uit te voeren. Zorg wel voor dat je eerst een back-up maakt van je gegevens.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Babet,

Excuses voor de latere reactie. Ik ben zelf geen Huawei expert, maar ik denk graag met je mee over een mogelijke oplossing.

Zou je het volgende kunnen proberen? Zou je de Malwarebytes app kunnen downloaden dat is een antivirus en kun je die laten draaien? Daarmee zou het opgelost moeten zijn. Werkt het niet dan zou ik je adviseren om een fabrieksreset uit te voeren. Zorg wel voor dat je eerst een back-up maakt van je gegevens.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer