Beantwoord

Een adapter naar 3.5mm audio jack voor p20 pro

• 26 juni 2019
  • 5 reacties
  • 3173 Bekeken

Ik fietste op een dag terug naar huis van school. Meestal luister ik dus muziek maar het deed erg raar. Ik hoorde heel weinig bij volume max. Ook als ik het aansluit kwam er hele tijd Google assistent. Wat ik normaal gesproken nooit heb. Ook was er continu een echo. Hoe kan ik dit fixen. Zelfs de functies van mijn oortjes reageren niet op mijn telefoon. Zelf heb ik dus uitgetest aan wat het ligt. De oortjes doen het gewoon op andere apparaten. En mijn telefoon kan opladen en geeft zelf goed geluid af. Dus hoe kan ik mijn adapter fixen zodat ik weer mijn dagelijks routine kan vervolgen. Alvast bedank! 🙂 (zou erg fijn zijn als ik weer muziek kan luisteren)
icon

Beste antwoord door Rena_chan 26 juni 2019, 08:21

De Huawei dongletje heeft als model nummer CM20, die kun je gewoon googlen en kom je verschillende webshops tegen. Kost wel 10€ ongeveer.

Ik weet niet als er garantie op de dongle zit en hoe je dat kan claimen, waar heb je je toestel gekocht?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
De Huawei dongletje heeft als model nummer CM20, die kun je gewoon googlen en kom je verschillende webshops tegen. Kost wel 10€ ongeveer.

Ik weet niet als er garantie op de dongle zit en hoe je dat kan claimen, waar heb je je toestel gekocht?
Bij t-mobile lijnbaan
Reputatie 3
Badge
Ik lees bij andere posts dat T-mobile de standaard 6 manden garantie geeft voor meegeleverd accessoires.

Misschien kun je even langs de winkel gaan, niet geschoten is altijd mis. Als je dongle niet meer onder garantie is, gelukkig is een nieuwe niet zo duur.
Het probleem is ik wil mijn muziek luisteren naar geen geld meer investeren in mijn telefoon. Ik kocht namijk vroeger alleen iPhone maar iedereen had mij overgehaald om dit toestel te kopen en nu heb ik spijt. Oftewel is er geen andere oplossing? (Ik ga zelf nog sowieso langs t-mobile filiaal.)
Reputatie 3
Badge
Even afwachten wat je te horen krijgt in de winkel. Maar ook bij iPhones kan de kabel van de adapter kapot gaan, sterker nog, sinds vorige jaar komen iPhones niet eens met de adapter, die moet je apart aanschaffen.

Je p20 pro kwam ook met een USB-c oordopjes, die kun je ook nog gebruiken.

Reageer