Beantwoord

Extra's van de Huawei P30 Pro aanvragen

• 10 april 2019
  • 18 reacties
  • 1559 Bekeken

Hay ik heb de p30 pro als pre order besteld, maar zoals bekend duurd het allemaal wat langer voor de telefoons binnen zijn maar ik heb ergens gelezen dat de extras die erbij horen tot max 8 mei besteld kunnen worden. Nu heb ik gekeken of het al besteld kan worden maar je het je imei nr nodig dus word het lastig bestellen voor dat de telefoon binnen is. Wat nu als ik me tel pas 10 mei binnen krijg want zie op de Site staan dat ie vanaf dan pas leverbaar is.
icon

Beste antwoord door David 11 april 2019, 09:21

Hoi @marisar,

Het is voor het aanmelden bij de promotie van Huawei inderdaad noodzakelijk dat je de telefoon in je bezit hebt. Je moet namelijk een foto maken van de factuur en het IMEI nummer. Dit laatste vind je op de doos van de Huawei, dus deze is echt verplicht, zoals je ook hebt gemerkt.

De registraties die niet volledig zijn afgerond gaat in dit geval om registratie waarvan bijvoorbeeld de foto van het IMEI-nummer onduidelijk is. Huawei stuurt je dan een bericht om een nieuwe foto op te sturen. Dan pas is de registratie écht compleet.

Ik heb vandaag ook vernomen dat de registratiedatum wordt opgerekt tot en met 31 mei, om er zeker van te zijn dat iedereen die in de pre-order het toestel besteld heeft zijn rechtmatige promotieproducten in ontvangst kan nemen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 1
Is het misschien zo dat je je telefoon voor 8 mei besteld moet hebben?
Nee je moest hem voor 7 april geloof ik hebben besteld zoiets
Reputatie 7
Badge +17
Beste @marisar
ik heb even de levertijden voor je gekopieerd.
@marisar welke kleur heb jij besteld?

Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf:

Huawei P30 Pro 128GB zwart - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 Pro 128GB zilver - leverbaar vanaf 10 mei
Huawei P30 Pro 128GB aurora - leverbaar vanaf 26 april
Huawei P30 Pro 256GB zilver - leverbaar vanaf 8 mei
Huawei P30 Pro 256GB aurora - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 128GB zilver - leverbaar vanaf 10 mei
Samsung Galaxy Tab A 2019 10.1 64GB - leverbaar vanaf 12 april

Registratie voor deelname is mogelijk t/m 7 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft).
Registraties die op tijd hebben plaats gevonden maar die in eerste instantie incompleet zijn, kunnen nog t/m 21 mei 2019 worden gecompleteerd. Na 21 mei 2019 wordt de promotie afgesloten.

bron:Huawei
Heb de zilver denk ik haha Aurora is de blauwe toch? Maar kan ik dan wel alvast de aanvraag doen of moet ik wachten tot ik me tel heb?
Reputatie 7
Badge +17
@marisar Probeer het alvast en kijk hoe ver je komt.
Uit deze zin “Registraties die op tijd hebben plaats gevonden maar die in eerste instantie incompleet zijn, kunnen nog t/m 21 mei 2019 worden gecompleteerd” begrijp ik dat het nu al kan maar dan zonder het imei nummer.
Wil je even laten weten of het lukt?
Oke is goed ga het proberen
Nou je kan niet verder zonder imei nr dus schiet je niet veel mee op
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @marisar,

Het is voor het aanmelden bij de promotie van Huawei inderdaad noodzakelijk dat je de telefoon in je bezit hebt. Je moet namelijk een foto maken van de factuur en het IMEI nummer. Dit laatste vind je op de doos van de Huawei, dus deze is echt verplicht, zoals je ook hebt gemerkt.

De registraties die niet volledig zijn afgerond gaat in dit geval om registratie waarvan bijvoorbeeld de foto van het IMEI-nummer onduidelijk is. Huawei stuurt je dan een bericht om een nieuwe foto op te sturen. Dan pas is de registratie écht compleet.

Ik heb vandaag ook vernomen dat de registratiedatum wordt opgerekt tot en met 31 mei, om er zeker van te zijn dat iedereen die in de pre-order het toestel besteld heeft zijn rechtmatige promotieproducten in ontvangst kan nemen.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
O gelukkig! Nou dan wacht ik rustig tot ik me tel heb ontvangen. Hopenlijk niet te lang 😂
Ik zie dat je wel kan zien hoe de staat is van de bestelling ongeveer kan je dat van mij ook Miss even doorgeven dan weet ik ongeveer waar ik aan toe ben, ik leen namelijk op dit moment een telefoon en de oorspronkelijke eigenaar wilt hem graag terug en aangezien ik hem nodig heb voor mijn werk is het wel fijn om te weten wanneer ik hem kan verwachten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marisar,

Onze shop collega's zullen je een bericht sturen zodra het toestel leverbaar is. Wij hebben daar ook geen inzicht in. Ik verwacht wel dat je snel een bericht krijgt! Wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!😊
Inmiddels is de levertijd weer verder opgeschort naar 31 mei in mijn geval. Dat was de nieuwe deadline voor het aanvragen van de extra's. Loop ik hierdoor alsnog deze extra's mis of gaan jullie proberen deze datum wederom op te laten schorten voor diegenen die een pre-order hebben gedaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Boontje1213,

Hier ga ik even voor je achteraan, om hier zo snel mogelijk duidelijkheid in te krijgen! Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
Is er inmiddels al meer hierover bekend? Over 10 dagen houdt de actie op en geen idee of ik de telefoon 31 mei wel of niet kan ophalen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Boontje1213,

Vanuit de desbetreffende T-Shop heb ik geen reactie en heb ze niet te pakken kunnen krijgen. Ik ben er niet zo van om je door te verwijzen, maar ik zou in dit geval even de winkel binnenlopen. De telefoons zijn namelijk gewoon op voorraad en jouw toestel had ook al geleverd moeten zijn. Het lijkt hier dan ook zo te zijn dat er in de winkel een fout is gemaakt met jouw order, zij kunnen je hier het snelste bij helpen, zodat je niet nóg langer hoeft te wachten! Sorry voor het ongemak!
Ga ik dat doen, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Good luck! Laat je weten of het is gelukt en of wij nog iets voor je kunnen doen? 🙂
Good luck! Laat je weten of het is gelukt en of wij nog iets voor je kunnen doen? 🙂
Diezelfde dag nog ben ik bij de winkel naar binnen gelopen en deed daar mijn verhaal. Zij zagen geen fout in mijn bestelling. De verkoper heeft een nieuwe extra bestelling uitgedaan in de hoop dat de telefoon eerder komt. En ik hoop dat dit voor 31 mei is...

Reageer