Beantwoord

Flexibiliteit T-Mobile

• 9 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 1847 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Nieuwe telefoon met Huanei aktie.

Reeds 2 maal hele procedure doorgelopen, zonder resultaat. Geen aktie product
Even bellen met T-mobile.
Enige oplossing .. doe het maar voor de 3e keer

Slecht T-Mobile echt heel slecht om alleen maar binnen de lijntjes en procedures te kunnen denken.
Geen klantgerichte oplossingen bieden .. alleen maar (ver) wijzen naar de ander.

Jammer dat contract nog 2 jaar loopt.....
icon

Beste antwoord door centaur 9 oktober 2018, 22:33

Wat zei Huawei over hun aktie?
Was het een aktie van Huawei?

Heb op google rondgekeken en lijkt op een aktie van Huawei.
Als dat zo is dan staat dit los van T-Mobile.
Zie dat andere providers ook adverteerden met deze aktie
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste javs,

Wanneer heb je de Huawei gekocht en met welke actie?
Wat wil je precies bereiken en over welke procedure heb je het?

Probeer meer details te geven om een oplossing te kunnen zoeken...

Groet, Folkert
Folkert,
Gekocht in augustus Huawei P20 met bluetooth speaker
Ik ga niets bereiken, dat is me na 3 telefoongesprekken met t-mobile wel duidelijk

Zou graag zien dat t-mobile met een andere oplossing komt als maar formuliertjes in te blijven vullen.
Dat mag in alle vormen.

Maar zoals de medewerker al aangaf... We denken met u mee maar zeggen op alles nee.
Reputatie 7
Badge +18
En heb je de BT speaker besteld na aankoop? Vaak gaat dat via een link naar de fabrikant van (in dit geval) de speaker.
jazeker.. reeds 2 maal
vandaag gebeld met t-mobile
ik moest het nog maar een keer proberen
Reputatie 4
Badge +10
Wat zei Huawei over hun aktie?
Was het een aktie van Huawei?

Heb op google rondgekeken en lijkt op een aktie van Huawei.
Als dat zo is dan staat dit los van T-Mobile.
Zie dat andere providers ook adverteerden met deze aktie
Huawei zei dat ik buiten de actie viel
wat niet klopte ze keken naar de verkeerde aktie
T-Mobile bevestig dat ook maar kan dat niet met huawei afstemmen.
Enige oplossing is dus volgens t-mobile nog een keer alles invullen en opsturen ...

Ze kunnen niet zelf contact met huawei opnemen en er zelf een opvragen/en die doorsturen
Is te moeilijk denk ik.
Reputatie 3
Badge +11
Hey javs,

We proberen natuurlijk altijd zo goed mogelijk met onze klanten mee te denken over een oplossing! @Folkert en @centaur hebben je hier dan ook al goed van informatie voorzien (thanks daarvoor heren!). Omdat het inderdaad een actie is vanuit Huawei, verloopt dit via Huawei zelf. Hier kunnen wij jammer genoeg niet bij helpen. Hoe graag we dat ook zouden willen!

Ik ga er dan ook vanuit dat - na eventuele verduidelijking om welke actie het precies gaat - zij dit netjes zullen oplossen, zodat je snel kunt genieten van de bluetooth speaker! Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!
Zelfde antwoord dus weer
Is geen kwestie van kunnen, maar willen.
blijkbaar niet graag genoeg.

het is goed hoor heb me er al bij neergelegd dat het niets wordt en dat je voor
klantenservice niet bij t-mobile moet zijn. Troost u .. het zijn er maar weinig waar dat nog wel
hoog in het vaandel staat en ook nagekomen wordt.
Welkom in 2018 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Beste javs,

De Huawei actie (en alle andere soortgelijke acties waarbij je korting of iets extra's krijgt) zijn altijd acties vanuit de telefoon fabrikant. Iedereen die een Huawei kocht kon de BT speaker gratis erbij bestellen, ongeacht bij welke winkel en provider ze de telefoon kochten.

T-Mobile kan dus niet meer doen dan jou voorzien van bestel informatie als je de telefoon koopt. Verder ligt alle verantwoordelijkheid bij Huawei, enige dat T-Mobile levert is het aankoopbewijs.

Het is in mijn ogen dan ook niet fair om nu te zeggen dat T-Mobile slechte service levert. Ik begrijp je teleurstelling maar je kunt beter over de slechte service van Huawei schrijven.
Niet helemaal mee eens.
Natuurlijk is de service van huawei slecht daar ligt ook de fout.
Het feit dat t-mobile met akties adverteert verplicht ze in mijn ogen ook op te staan als
het niet werkt zoals zou moeten.
Dan moeten ze laten zien dat ze echt aan klantvriendelijkheid doen en niet maar blijven verschuilen dat ze er niets aan kunnen doen, en maar weer een link sturen.

T-mobile moet in mijn ogen contact opnemen met huawei en ervoor zorgen dat het geregeld wordt.
en mij niet voor een 3e keer de link sturen.
Badge +13
T mobile kan daar niks in beteken hoe naar en raar dat ook klinkt
Wat zegt Huawai dat je verkeerd heb je gedaan?
Want vaak is er iets mis gegaan met invullen van forimulieren of niet de juiste codes meesturen

Heb je alles compleet ingestuurd naar ze?
Want heel duidelijk met wat er mis gaat ben je niet en eventueel kan je ook bellen met huawai om te vragen wat je fout doet.
Ging het om de P20 lite actie?
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/actievoorwaarden-huawei-soundstone-promotie-P20Lite.pdf

Reageer