Beantwoord

Gemiste oproep weergeven bij Huawai

• 13 januari 2019
  • 1 reactie
  • 941 Bekeken

Hey, graag zou ik willen weten hoe ik een melding kan ontvangen als ik een gemiste oproep heb bij m'n Huawai Psmart. Van alle apps krijg ik gewoon een melding, maar een gemiste oproep laat hij niet zien en omdat de telefoon zelf geen app is, kan ik bij app beheer ook niet deze meldingen aanpassen. Hij gaat wel gewoon over, maar als je het dan niet hebt gezien, verdwijnt het direct, wat heel onhandig is. Wie weet hoe ik dit kan fixen? Mijn dank is groot!
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2019, 15:24

Hoi @Mmmaartje,

Dat is wel erg opmerkelijk!

Heb je dit probleem ook overal of op één locatie? Zou je eens kunnen kijken wat er bij de instellingen van jouw inkomende oproepen staat? Misschien staat daar iets uitgeschakeld! Een screenshot zou ons en de andere Communityleden ook helpen in de zoektocht naar de oplossing! 😁
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Mmmaartje,

Dat is wel erg opmerkelijk!

Heb je dit probleem ook overal of op één locatie? Zou je eens kunnen kijken wat er bij de instellingen van jouw inkomende oproepen staat? Misschien staat daar iets uitgeschakeld! Een screenshot zou ons en de andere Communityleden ook helpen in de zoektocht naar de oplossing! 😁

Reageer