Beantwoord

Hotspot huawei 20 lite werkt niet

• 30 januari 2019
  • 1 reactie
  • 813 Bekeken

Als ik de wifi hotspot aanzet werkt deze niet.

Op mijn tablet zie ik mijn hotspot, maar ik zie dat deze verbinding probeert te maken. Maar hij accepteert deze niet.

Ookal stel ik het wachtwoord in. Dan nog steeds maakt deze geen verbinding,. Ik heb het geprobeerd met 2 tablets en een andere telefoon, maar de hotspot werkt niet.
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 januari 2019, 09:59

Hoi KB_deboer,

Je hebt zelf al een heleboel uitgeprobeerd zie ik, top! Ik ga natuurlijk ook nog even met je meedenken.

Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen? Doet dan daarop de hotspot het wel? In dat geval lijkt het namelijk wel een probleem in de Huawei te zijn. Zou je deze eens kunnen herstarten en als het dan nog niet werkt, eventueel een reset kunnen geven?

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt! Laat je het weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi KB_deboer,

Je hebt zelf al een heleboel uitgeprobeerd zie ik, top! Ik ga natuurlijk ook nog even met je meedenken.

Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen? Doet dan daarop de hotspot het wel? In dat geval lijkt het namelijk wel een probleem in de Huawei te zijn. Zou je deze eens kunnen herstarten en als het dan nog niet werkt, eventueel een reset kunnen geven?

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt! Laat je het weten?

Reageer