Vraag

Hotspot verbindt niet (P10)

Goedemorgen,

Aangezien het internet er bij ons uit ligt probeerde ik mijn mobiele hotspot op mijn laptop te gebruiken, echter krijg ik de melding "netwerkvereisten controleren" en daarna "verbinding niet beschikbaar" zonder dat er überhaupt om een wachtwoord gevraagd wordt. Daarna heb ik het wachtwoord uitgeschakeld zodat er een open verbinding zou zijn, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding. Ik verbind mijn hotspot wel vaker met mijn eigen laptop of met andere apparaten en normaliter is er nooit een probleem, mijn laptop heeft normaal ook geen problemen met verbinden. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @xmonique,

Ik kom helpen bij jouw probleem met de hotspot, maar ik hoop natuurlijk van harte dat ondertussen jouw internet het gewoon weer doet?

Had je ook geprobeerd om met een ander apparaat dan de laptop te verbinden met jouw hotspot? Op die manier weet je eigenlijk direct of het in de instellingen van de hotspot of van de laptop zit. Aan de hand hiervan kunnen we dan verder met je meedenken wat de oorzaak kan zijn!

Reageer