Huawei

• 20 mei 2019
  • 7 reacties
  • 918 Bekeken

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Steewie

Als dit werkelijkheid wordt is dat heel triest voor alle Huawei gebruikers. Klachten hierover kun je het beste naar Washington sturen denk ik, T-Mobile kan er weinig tegen uitrichten.
Mijn persoonlijke mening is dat deze Huawei paranoia grote flauwekul is.

Groet, Folkert
En hoe zit het met gebruikers die net een nieuwe Huawei P30 Pro hebben ontvangen?
Als ik dit had geweten had ik een andere telefoon gekozen.

Bank apps e.d. zullen eisen dat de nieuwste beveiligingsupdates zijn geinstalleerd voordat deze gebruikt kunnen worden.

Wat gaat T-mobile betekenen voor deze gebruikers?

ik heb de telefoon niet in washington gekocht, maar bij t-mobile nederland. Het is dus wel degelijk aan t-mobile om hier actie op te ondernemen.
Aanvullend hierop, ik heb mijn P30 Pro in een winkel klaarliggen om af te halen. Wat adviseert iedereen hier? Afhalen of annuleren? Heel vervelend voor T-Mobile maar voor > 1000 euro wil ik toch wel meer zekerheid over het feit of ik minstens 2 jaar een goede telefoon inclusief alle (beveiligings)updates kan verwachten.
Aanvullend hierop, ik heb mijn P30 Pro in een winkel klaarliggen om af te halen. Wat adviseert iedereen hier? Afhalen of annuleren? Heel vervelend voor T-Mobile maar voor > 1000 euro wil ik toch wel meer zekerheid over het feit of ik minstens 2 jaar een goede telefoon inclusief alle (beveiligings)updates kan verwachten.
Ik raad aan het te annuleren en een samsung of apple te halen die wel stabiel in de markt staan.. amerika is onvoorspelbaar
Reputatie 7
Badge +20
Hoi iedereen,

Wij zijn op de hoogte van het nieuws omtrent Google en het Android besturingssysteem. Op dit moment is het nog onduidelijk of er gevolgen zijn. Mochten we iets nieuws te delen hebben, dan laten we het weten!
Reputatie 7
Badge +18

Aanvullend hierop, ik heb mijn P30 Pro in een winkel klaarliggen om af te halen. Wat adviseert iedereen hier? Afhalen of annuleren? Heel vervelend voor T-Mobile maar voor > 1000 euro wil ik toch wel meer zekerheid over het feit of ik minstens 2 jaar een goede telefoon inclusief alle (beveiligings)updates kan verwachten.Ik raad aan het te annuleren en een samsung of apple te halen die wel stabiel in de markt staan.. amerika is onvoorspelbaar

Als ik zoveel geld voor een telefoon (over) had als voor de P30 Pro dan zou ik voor een iPhone kiezen. Voor lagere budgetten is het wat anders, daar heeft Apple niets in de aanbieding.

Samsung staat ook niet echt goed bekend als het over software updates gaat.
Reputatie 7
Badge +18
Volgens de officiële Twitter pagina van Android blijven de huidige Huawei telefoons gewoon updates ontvangen. Zie https://twitter.com/Android/status/1130313848332988421

Reageer