Huawei

• 20 mei 2019
  • 1 reactie
  • 2344 Bekeken

Geachte heer mevrouw,

op 4 april 2018 bij een t mobile shop in Alexandrium mijn contract verlengt. Mijn plan was een nieuwe LG mobile aan te schaffen maar de verkoper was intensief enthousiast Huawei mobieltjes aan het verkopen en ik ben daar helaas ook ingetrapt. Ik denk dat Huawei hier achter zat doormiddel van het verschaffen van provisie voor de tmobile shop assistant want hij was wel heel erg enthousiast. Enfin, een en al ellende met heel veel google en "ok google" probleem emails tussen mij en de Huawei support service in de laatste 10 maanden. Nu berichten dat android nieuwe updates mogelijk niet doet op bestaande Huawei telefoons en deze telefoons eigenlijk niet vertouwd mogen worden. Met het oog op de aggressieve verkopp techniek waar ik aan bloot ben gesteld wordt het hoog tijd dat jullie bestaande klanten gaan helpen om deze Huawei telefoons om te ruilen voor andere merken en zeker moeten stoppen met het aggressief proberen te verkopen van deze huawei telefoons. Ik ben al jaren t mobile klant maar als er niets gebeurt dan is dit mijn laatste contract met tmobile en stap ik na eindiging van het contract over naar andere provider. Ben uitermate geirriteerd door deze verkoop techniek door t mobile personeel van telefoons die nu als onveilig bekent staan en de hele wereld het merk Huawei probeert uit te phaseren. Ik wil mijn contract omzetten naar een nieuw contract met een andere telefoon. T mobile dioe iets!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @lexsnoek

Er is natuurlijk helemaal niets mis met Huawei telefoons en op 4 april 2018 kon de verkoper niet weten dat er nu een, naar mijn mening onzinnige, heksenjacht door politici op Huawei is gestart.

Groet, Folkert

Reageer