Beantwoord

huawei mate 20 pro

• 30 september 2019
  • 2 reacties
  • 2062 Bekeken

Goedenavond!

vandaag heb ik de huawei mate 20 pro besteld bij T-Mobile. Nu heb ik er voor gekozen om dit te laten leveren in een tmobile-shop in Doetinchem.

nu is mijn vraag hoe lang duurt het ongeveer voor ik bericht krijg dat deze binnen is ? Ik wil hem natuurlijk dolgraag zo snel mogelijk hebben😃
icon

Beste antwoord door Evy 1 oktober 2019, 10:35

Goedemorgen Brian!

Kijk aan een splinternieuwe Huawei is op weg naar jou, nice choice! Ik heb de status even gecheckt, maar het lijkt er op dat je nog even geduld moet hebben. Het kan nog enkele dagen duren dus met een beetje geluk kan het zelfs morgen al binnen zijn. De T-Mobile shop in Doetinchem zal contact opnemen met jou zodra het toestel er is.

Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe toestel, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Brianweulen

Ik heb even voor je rond gekeken en het beste is dat je morgen ochtend even contact opneemt met de klantenservice hierover.

Success 👍
Reputatie 6
Badge +5

Goedemorgen Brian!

Kijk aan een splinternieuwe Huawei is op weg naar jou, nice choice! Ik heb de status even gecheckt, maar het lijkt er op dat je nog even geduld moet hebben. Het kan nog enkele dagen duren dus met een beetje geluk kan het zelfs morgen al binnen zijn. De T-Mobile shop in Doetinchem zal contact opnemen met jou zodra het toestel er is.

Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe toestel, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Reageer