Beantwoord

Huawei Mate 20 Pro 9.1.0.300, waar blijft hij?

• 28 juni 2019
  • 3 reacties
  • 3352 Bekeken

Ik zie overal op internet voorbijkomen dat de 9.1 update geinstalleerd dan wel beschikbaar zou zijn voor de Mate 20 pro.

Maar ik zie helemaal niets gebeuren, ook als ik kijk of er updates beschikbaar zijn staat er niets beschikbaar.

Na contact met Huawei Hicare support, werdt er aangegeven dat de provider de updates dan tegenhoud naar alle waarschijnlijkheid, wat mij heel erg nieuwsgierig maakt...

Klopt deze informatie, en zo ja waarom? Ik betaal genoeg voor mn abonnement en toendertijd is deze telefoon mij aangeraden door de verkoper. Als hij toen had aangegeven dat ik niet alle updates op tijd zou krijgen had ik vriendelijk bedankt voor het aanbod.

Dus graag antwoord op bovenstaande en ook een verwachte tijd wanneer ik kan updaten.
icon

Beste antwoord door Rena_chan 28 juni 2019, 22:46

Ja, deze informatie klopt niet helemaal 100%.

As eerste, welke software "branding" heb je? Als het C432 is, dan is het Huawei die kiest wie wat waar. Destijds met de Mate 10 pro op Tweakers hebben wij (mate 10 bezitters) zitten puzzelen met de logica achter, maar nooit iets gevonden. Mensen met zelfde provider kregen de updates soms met weken verschil.

As je een brandend toestel hebt, dan ligt het gevoeliger, Huawei moet de update eerst voorbereiden en aanbieden aan de provider voor testen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Ja, deze informatie klopt niet helemaal 100%.

As eerste, welke software "branding" heb je? Als het C432 is, dan is het Huawei die kiest wie wat waar. Destijds met de Mate 10 pro op Tweakers hebben wij (mate 10 bezitters) zitten puzzelen met de logica achter, maar nooit iets gevonden. Mensen met zelfde provider kregen de updates soms met weken verschil.

As je een brandend toestel hebt, dan ligt het gevoeliger, Huawei moet de update eerst voorbereiden en aanbieden aan de provider voor testen.

Ok nu zegt Hicare dat de update er is, maar nog steeds niets bij Update :

Dus nu nog op T-mobile wachten neem ik aan?
Reputatie 3
Badge
Ja ie heeft een deutche Telekom versie (DT.nld).

Je kunt proberen om een simkaart van een andere provider in je telefoon te doen kijken als dat wel werkt.

Er is jammer geen pagina met de status van de update, je weet dus niet als T-mobile al bezig met testen is of als ze nog op Huawei wachten.

Reageer