Beantwoord

Huawei Mate 20 Pro - DT.NLD 9.0...?

• 25 november 2018
  • 4 reacties
  • 1820 Bekeken

Hoi Tmobile,

ik kom zelf van de iphone af, heb dit toestel sinds gisteren gekocht via een verlenging van mijn abbo(simonly->abbo met toestel).

Echter, kreeg ik geijk de popup over een DT.NLD9.0.... wat is dit precies? Wat houdt dit in? Betekend dat dit toestel branded is door Tmobile? Oftewel updates komen via tmobile?

Graag je antwoord.
https://imgur.com/a/EO0jokj

fotos
icon

Beste antwoord door David 30 november 2018, 09:02

Hi @Hot12345,

Ik denk dat jouw topic er tussendoor is geglipt, excuus!

Jouw aannames zijn hier inderdaad correct. De updates voor jouw toestel komen via ons (via T-Mobile) binnen op jouw toestel. Op deze manier zijn de updates optimaal aangepast voor het gebruik op ons netwerk.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Bekijk origineel

4 reacties

Bump..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Hot12345,

Ik denk dat jouw topic er tussendoor is geglipt, excuus!

Jouw aannames zijn hier inderdaad correct. De updates voor jouw toestel komen via ons (via T-Mobile) binnen op jouw toestel. Op deze manier zijn de updates optimaal aangepast voor het gebruik op ons netwerk.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Ik heb hetzelfde, alleen nu vraag ik me af, kan ik er ook voor kiezen om de globale updates te krijgen na een tijdje? Dus dat je sneller updates krijgt? Of is dat hardware matig en blijft je telefoon T-Mobile branded en moet je op tmobile steeds blijven wachten voor een update?
Ik heb hetzelfde, alleen nu vraag ik me af, kan ik er ook voor kiezen om de globale updates te krijgen na een tijdje? Dus dat je sneller updates krijgt? Of is dat hardware matig en blijft je telefoon T-Mobile branded en moet je op tmobile steeds blijven wachten voor een update?

Nee, tmobile zal en blijven je update door pushen door tmobile. Ik heb dit moeten installeren... Kom van jaren lang iphone user gebruik te hebben, heb gelijk mijn abbo geannuleerd, en los gekocht bij de mediamarkt zonder dat hele tmobile branding laagje eroverheen en nu zit ik op de update .153.

Zie link

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/57511114#57511114

Na jaren lang iphone gebruik te hebben wil ik niet afhankelijk zijn van een provider. Jajajaja de update moet eerst in het land komen, dat klopt. De update is sinds paar dagen gearvieerd in benulux. Kon gelijk de update 4 dagen geleden instaleren. Wil niks te maken hebben met de branding of iets.

Reageer