Beantwoord

Huawei Mate 20 pro EMUI 9.1

• 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 2365 Bekeken

Beste,

Ik vraag mij af wanneer mijn toestel ( Huawei Mate 2 pro ) de EMUI 9.1 update krijgt. Heb contact opgenomen met Huawei en volgens hun is dit al heel lang al beschikbaar gesteld echter moet de netwerk provider nog controleren en goedkeuren voor dat we de update krijgen.

Mijn vraag is of het nou al beschikbaar is ? zo ja wanneer mag ik het verwachten ?

Heb op dit moment : 9.0.0.198 (C432E10R1P16) al sinds december overigens.

Ik verneem het graag 🙂
icon

Beste antwoord door Glassertje 8 augustus 2019, 12:43

@Ravion Welkom op het forum.

Heb je wel een branded toestel? Dus dat er een T-Mobile logo is tijdens het opstarten en nog wat meer troep? Als je de unbranded versie hebt, dan heeft krijg je de update van Huawei en niet van T-Mobile.

EMUI 9.1 (unbranded) wordt pas sinds 26 juli verspreid in Nederland en gaat gefaseerde, het kan dus even duren voor je m krijgt.

Heb je al handmatig gezocht op updates? Misschien heb je hier wat aan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
@Ravion Welkom op het forum.

Heb je wel een branded toestel? Dus dat er een T-Mobile logo is tijdens het opstarten en nog wat meer troep? Als je de unbranded versie hebt, dan heeft krijg je de update van Huawei en niet van T-Mobile.

EMUI 9.1 (unbranded) wordt pas sinds 26 juli verspreid in Nederland en gaat gefaseerde, het kan dus even duren voor je m krijgt.

Heb je al handmatig gezocht op updates? Misschien heb je hier wat aan.

Reageer