Beantwoord

Huawei Mate 20 Pro twilight

• 13 november 2018
  • 29 reacties
  • 1704 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Die staat in de mail toch in de eerste paar regels
De complete mail moet u doorsturen. Dan moet het goed zijn. Heb zelf ook op deze manier moeten doen. Als de complete mail door gestuurd word kunnen ze ook zien welke afzender die mail afkomstig is en welke datum en tijd die verzonden is door t- mobile. En daar gaat het namelijk om. Zodat hun kunnen zien wanneer dus die order bevestiging plaatsgevonden heeft ivm de tijd dat de promotie dus actief was voor pre order.

Het gaat dus om de mail van de order bevestiging die u heeft gekregen van T-mobile. Hierop staat uw order nummer.
Oké heb nu registratienummer erbij gezet en screenshots van de complete mail gemaakt en doorgestuurd dus ik hoop dat dit nu een keer voldoende is om. Mij pre order goed te keuren
In iedergeval bedankt voor de info
Oké heb nu registratienummer erbij gezet en screenshots van de complete mail gemaakt en doorgestuurd dus ik hoop dat dit nu een keer voldoende is om. Mij pre order goed te keuren
Succes verder ik hoop het ook voor u. Heb er zelf ook veel problemen mee gehad. Het was ook best onduidelijk wat ze precies moesten hebben. Uiteindelijk na veel gebel en gemail en verschillende documenten gestuurd te hebben werd het eindelijk pas duidelijk.

Reageer