Beantwoord

Huawei Mate 20 Pro twilight

  • 13 november 2018
  • 29 reacties
  • 1704 Bekeken

Hallo
ik heb de Huawei Mate 20 Pro twilight gepre-orderd
zo dat ik er een gr watch en een draadloze oplader er bij zou krijgen alleen staat de levering tot einde van de maand alleen de pre-order moet wel geregistreerd worden voor het einde van de maand november .
wat nou als de telefoon later komt ?

is het niet handig als huawei de gadgets levert aan t mobile zo dat ze het er meteen bij kunnen leveren
icon

Beste antwoord door David 14 november 2018, 10:20

Hoi esctwnp,

Hoe bevalt jouw nieuwe Huawei? Snap goed dat je daar graag de extraatjes bij wilt hebben! Dergelijke acties zijn altijd vanuit de fabrikant zelf, dus het aanvragen, verwerken en de verstrekking gebeurt altijd via hen. Om deze reden worden deze gadgets er niet direct bij geleverd.

Wanneer je bij het claimen van het product via de promotiesite van Huawei de bevestigingsmail van de (pre-)order indient dan zal Huawei de aanvraag goedkeuren. De vertraagde levertijd moet hierin geen problemen opleveren en dan kun jij gewoon de extra gadgets aanvragen!
Bekijk origineel

29 reacties

Oké heb nu registratienummer erbij gezet en screenshots van de complete mail gemaakt en doorgestuurd dus ik hoop dat dit nu een keer voldoende is om. Mij pre order goed te keuren
Succes verder ik hoop het ook voor u. Heb er zelf ook veel problemen mee gehad. Het was ook best onduidelijk wat ze precies moesten hebben. Uiteindelijk na veel gebel en gemail en verschillende documenten gestuurd te hebben werd het eindelijk pas duidelijk.
In iedergeval bedankt voor de info
Oké heb nu registratienummer erbij gezet en screenshots van de complete mail gemaakt en doorgestuurd dus ik hoop dat dit nu een keer voldoende is om. Mij pre order goed te keuren
Die staat in de mail toch in de eerste paar regels
De complete mail moet u doorsturen. Dan moet het goed zijn. Heb zelf ook op deze manier moeten doen. Als de complete mail door gestuurd word kunnen ze ook zien welke afzender die mail afkomstig is en welke datum en tijd die verzonden is door t- mobile. En daar gaat het namelijk om. Zodat hun kunnen zien wanneer dus die order bevestiging plaatsgevonden heeft ivm de tijd dat de promotie dus actief was voor pre order.

Het gaat dus om de mail van de order bevestiging die u heeft gekregen van T-mobile. Hierop staat uw order nummer.
Waar kan ik mijn registratie nummer vinden
Als u zich heeft ingeschreven voor de promotie bij Huawei heeft u van Huawei een registratie nummer gekregen. Deze moet u erbij vermelden.
Waar kan ik mijn registratie nummer vinden
Die staat in de mail toch in de eerste paar regels
Hoe heb je die mail verstuurd naar Huawei dan want als ik een screenshot maak is het niet goed volgens hun.

De bevestigingsmail die je hebt gekregen doorsturen naar Huawei. Vergeet niet je registratie nummer te vermelden
Hoe heb je die mail verstuurd naar Huawei dan want als ik een screenshot maak is het niet goed volgens hun.
Ik heb het zelfde problemen. Pre order op 25 okt. Maar nooit een pre order bon ontvangen Huawei vraagt hier nu meerdere malen om. Heb wel een order status en order nummer op. maar staat geen datum niets op waar Huawei dus niks aan heeft en dus niet accepteerd. Uitdraai van de T-Mobile shop is ook geen officiële pre order bon dus word niet geaccepteerd
Opgelost ze zoeken de aller eerste bevestiging mail die je ontvangt bij een bestelling. Deze krijg je via mail en die mail is verstuurd op de datum van bestelling. staat datum en tijd boven de mail bij de afzender.
webshop@t-mobile.nl

Maar ik heb hem wel online besteld.
Heeft u trouwens een email adres van tmobile
Oké bedankt, dan ga ik hier achteraan
Ja die heeft t mobile verstuurd
Ja , van T-Mobile. Pre-order bon heb ik nooit gehad.
Dit stond in de mail.

Je hebt bij T-Mobile een Huawei Mate 20 Pro Twilight besteld bij jecontractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat we jouw toestel vanaf 02-11-2018 kunnen bezorgen. Als deze datum verandert, sturen we je direct een sms.


Waar heb je deze mail ontvangen dan of heeft tmobile die gestuurd
Ik heb het zelfde problemen. Pre order op 25 okt. Maar nooit een pre order bon ontvangen Huawei vraagt hier nu meerdere malen om. Heb wel een order status en order nummer op. maar staat geen datum niets op waar Huawei dus niks aan heeft en dus niet accepteerd. Uitdraai van de T-Mobile shop is ook geen officiële pre order bon dus word niet geaccepteerd
Ja , van T-Mobile. Pre-order bon heb ik nooit gehad.
Dit stond in de mail.

Je hebt bij T-Mobile een Huawei Mate 20 Pro Twilight besteld bij jecontractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat we jouw toestel vanaf 02-11-2018 kunnen bezorgen. Als deze datum verandert, sturen we je direct een sms.
En waar kan ik die pre order bon waar de datum op staat vinden?
Heeft tmobie die mail naar u toegestuurd?
Ik kreeg net een mail van Huawei, dat het toch goed gekeurd is.
Dit is na toezending van de mail van T-Mobile van uitgestelde levering van de telefoon.
Succes
Ik heb hetzelfde probleem. Heb contact gehad met Huawei en die willen de pre order bon hebben dus heb nu ik al meedere keren de bevestigings mail verstuurd van de bestelling die besteld is op 28 oktober en de telefoon was 3 november binnen. Toch willen ze elke keer de pre order bon waar de datum op staat van de bestelling die staat namelijk niet in de bevestigings mail van 't mobile.
Ik heb contact gehad met Huawei,maar ze willen de pre-order bon met datum hebben,maar heb alleen een mail van de bevestiging van mijn telefoon en nieuwe abonnement van 20 Okt. maar dat schijnt niet goed te zijn.
Waar kan ik die pre-orderbon vinden of opvragen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sneedee,

Heb je toevallig ook contact gehad met Huawei zelf om te vragen wat zij hierin precies willen ontvangen? Ik denk namelijk echt dat dit gewoon moet kunnen hoor! Dit loopt echter wel via Huawei zelf, dus ik kan daar verder niets van inzien. Hopelijk lukt dat!
Ik heb vandaag een mail gehad van huawei dat ik niet in aanmerking komt omdat de factuur van de telefoon na 1 november was, terwijl ik 20 oktober de telefoon pre-order besteld heb.
Had de mail toegevoegd van de pre-order.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Vanuit mijn ervaring zou dit inderdaad niet moeten afhangen van of je de telefoon al binnenhebt, maar van de datum waarop je het toestel besteld hebt! Ik raad je dus zeker aan even contact op te nemen met Huawei zelf, zodat zij je precies kunnen vertellen hoe dit dan in jouw geval in zijn werking gaat. 🙂 Dan komt het vast helemaal goed hoor!

Reageer