Beantwoord

Huawei Mate 20 Pro twilight

• 13 november 2018
  • 29 reacties
  • 1704 Bekeken

Hallo
ik heb de Huawei Mate 20 Pro twilight gepre-orderd
zo dat ik er een gr watch en een draadloze oplader er bij zou krijgen alleen staat de levering tot einde van de maand alleen de pre-order moet wel geregistreerd worden voor het einde van de maand november .
wat nou als de telefoon later komt ?

is het niet handig als huawei de gadgets levert aan t mobile zo dat ze het er meteen bij kunnen leveren
icon

Beste antwoord door David 14 november 2018, 10:20

Hoi esctwnp,

Hoe bevalt jouw nieuwe Huawei? Snap goed dat je daar graag de extraatjes bij wilt hebben! Dergelijke acties zijn altijd vanuit de fabrikant zelf, dus het aanvragen, verwerken en de verstrekking gebeurt altijd via hen. Om deze reden worden deze gadgets er niet direct bij geleverd.

Wanneer je bij het claimen van het product via de promotiesite van Huawei de bevestigingsmail van de (pre-)order indient dan zal Huawei de aanvraag goedkeuren. De vertraagde levertijd moet hierin geen problemen opleveren en dan kun jij gewoon de extra gadgets aanvragen!
Bekijk origineel

29 reacties

Ik kreeg net een mail van Huawei, dat het toch goed gekeurd is.
Dit is na toezending van de mail van T-Mobile van uitgestelde levering van de telefoon.
Succes
Oké bedankt, dan ga ik hier achteraan
Reputatie 7
Badge +20
Hoi esctwnp,

Hoe bevalt jouw nieuwe Huawei? Snap goed dat je daar graag de extraatjes bij wilt hebben! Dergelijke acties zijn altijd vanuit de fabrikant zelf, dus het aanvragen, verwerken en de verstrekking gebeurt altijd via hen. Om deze reden worden deze gadgets er niet direct bij geleverd.

Wanneer je bij het claimen van het product via de promotiesite van Huawei de bevestigingsmail van de (pre-)order indient dan zal Huawei de aanvraag goedkeuren. De vertraagde levertijd moet hierin geen problemen opleveren en dan kun jij gewoon de extra gadgets aanvragen!
De telefoon is nog niet binnen zoals aangegeven.
En de vraag was wat nou als te telefoon na de aanvraag datum van de gadget binnen komt dan kan je niets meer aanvragen omdat je dan niet meer aan de voorwaarde voldoet
Reputatie 7
Badge +20
Hi @esctwnp,

Dan kun je dus de bevestiging van de order inzetten om in aanmerking voor de promotie te komen. Dat is het bericht wat je ontvangt bij de verlenging, niet bij de telefoon zelf.

Als het toestel er eerder is dan de einddatum, dan kun je dat natuurlijk ook nog allemaal meepakken.
@David je kan alleen registeren als je de telefoon binnen hebt omdat je een foto moet mee leveren van de doos daar staat het imei nummer op
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Vanuit mijn ervaring zou dit inderdaad niet moeten afhangen van of je de telefoon al binnenhebt, maar van de datum waarop je het toestel besteld hebt! Ik raad je dus zeker aan even contact op te nemen met Huawei zelf, zodat zij je precies kunnen vertellen hoe dit dan in jouw geval in zijn werking gaat. 🙂 Dan komt het vast helemaal goed hoor!
Ik heb vandaag een mail gehad van huawei dat ik niet in aanmerking komt omdat de factuur van de telefoon na 1 november was, terwijl ik 20 oktober de telefoon pre-order besteld heb.
Had de mail toegevoegd van de pre-order.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sneedee,

Heb je toevallig ook contact gehad met Huawei zelf om te vragen wat zij hierin precies willen ontvangen? Ik denk namelijk echt dat dit gewoon moet kunnen hoor! Dit loopt echter wel via Huawei zelf, dus ik kan daar verder niets van inzien. Hopelijk lukt dat!
Ik heb contact gehad met Huawei,maar ze willen de pre-order bon met datum hebben,maar heb alleen een mail van de bevestiging van mijn telefoon en nieuwe abonnement van 20 Okt. maar dat schijnt niet goed te zijn.
Waar kan ik die pre-orderbon vinden of opvragen?
Ik heb hetzelfde probleem. Heb contact gehad met Huawei en die willen de pre order bon hebben dus heb nu ik al meedere keren de bevestigings mail verstuurd van de bestelling die besteld is op 28 oktober en de telefoon was 3 november binnen. Toch willen ze elke keer de pre order bon waar de datum op staat van de bestelling die staat namelijk niet in de bevestigings mail van 't mobile.
Heeft tmobie die mail naar u toegestuurd?
En waar kan ik die pre order bon waar de datum op staat vinden?
Ja , van T-Mobile. Pre-order bon heb ik nooit gehad.
Dit stond in de mail.

Je hebt bij T-Mobile een Huawei Mate 20 Pro Twilight besteld bij jecontractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat we jouw toestel vanaf 02-11-2018 kunnen bezorgen. Als deze datum verandert, sturen we je direct een sms.
Ik heb het zelfde problemen. Pre order op 25 okt. Maar nooit een pre order bon ontvangen Huawei vraagt hier nu meerdere malen om. Heb wel een order status en order nummer op. maar staat geen datum niets op waar Huawei dus niks aan heeft en dus niet accepteerd. Uitdraai van de T-Mobile shop is ook geen officiële pre order bon dus word niet geaccepteerd
Ja , van T-Mobile. Pre-order bon heb ik nooit gehad.
Dit stond in de mail.

Je hebt bij T-Mobile een Huawei Mate 20 Pro Twilight besteld bij jecontractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat we jouw toestel vanaf 02-11-2018 kunnen bezorgen. Als deze datum verandert, sturen we je direct een sms.

Waar heb je deze mail ontvangen dan of heeft tmobile die gestuurd
Ja die heeft t mobile verstuurd
Heeft u trouwens een email adres van tmobile
webshop@t-mobile.nl

Maar ik heb hem wel online besteld.
Ik heb het zelfde problemen. Pre order op 25 okt. Maar nooit een pre order bon ontvangen Huawei vraagt hier nu meerdere malen om. Heb wel een order status en order nummer op. maar staat geen datum niets op waar Huawei dus niks aan heeft en dus niet accepteerd. Uitdraai van de T-Mobile shop is ook geen officiële pre order bon dus word niet geaccepteerd
Opgelost ze zoeken de aller eerste bevestiging mail die je ontvangt bij een bestelling. Deze krijg je via mail en die mail is verstuurd op de datum van bestelling. staat datum en tijd boven de mail bij de afzender.
Hoe heb je die mail verstuurd naar Huawei dan want als ik een screenshot maak is het niet goed volgens hun.
Hoe heb je die mail verstuurd naar Huawei dan want als ik een screenshot maak is het niet goed volgens hun.

De bevestigingsmail die je hebt gekregen doorsturen naar Huawei. Vergeet niet je registratie nummer te vermelden
Die staat in de mail toch in de eerste paar regels
Waar kan ik mijn registratie nummer vinden
Waar kan ik mijn registratie nummer vinden
Als u zich heeft ingeschreven voor de promotie bij Huawei heeft u van Huawei een registratie nummer gekregen. Deze moet u erbij vermelden.

Reageer