Beantwoord

Huawei Mate 20X

• 12 november 2018
  • 3 reacties
  • 1741 Bekeken

Goedemiddag!

Hebben jullie enig idee of de Huawei Mate 20X naar Tmobile zal komen? Ik zie de Mate Pro al wel maar de Mate X blijft toch mijn aandacht trekken.
Aangezien ik binnenkort kan verlengen wil ik toch graag de Mate X en anders wordt het wachten op de Galaxy S10.

Groeten Leroy

icon

Beste antwoord door David 14 november 2018, 14:54

Hoi Leroy,

Ik heb een reactie van mijn collega en wij gaan de Huawei Mate 20X niet opnemen in het assortiment. Huawei biedt deze namelijk niet aan in Nederland, dat is de reden waarom we deze niet zullen opnemen.

Het wordt in dat geval nog even geduld hebben, voor de Galaxy S10 komt.. Geduld is een schone zaak, zullen we maar zeggen! 😁
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Leroy,

Aangezien ik dit niet met zekerheid durf te zeggen, ga ik dit even voor je navragen. Als ik een reactie heb, dan hoor je het van me!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leroy,

Ik heb een reactie van mijn collega en wij gaan de Huawei Mate 20X niet opnemen in het assortiment. Huawei biedt deze namelijk niet aan in Nederland, dat is de reden waarom we deze niet zullen opnemen.

Het wordt in dat geval nog even geduld hebben, voor de Galaxy S10 komt.. Geduld is een schone zaak, zullen we maar zeggen! 😁
Hi David!
Thx voor je navraag.
Dat is jammer maar toch nog een goed vooruitzicht met de S10!

Reageer