Beantwoord

Huawei p10 lite muziek hapert via Bluetooth speaker

• 2 september 2018
  • 1 reactie
  • 3233 Bekeken

Hallo

Ik heb een jbl Bluetooth speaker flip 4. Bij het afspelen slaat de muziek over. Net of er krassen op de cd zitten.
Ik heb met een ander toestel ook muziek geluisterd en dat loopt goed. Ik vermoed dat het aan mijn toestel ligt.
Spotify en YouTube geven klachten en radio online luisteren.

Weet iemand of er iets met mijn instellingen moet gebeuren?

Tips zijn welkom

Mvg Mandy
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2018, 09:06

Hi Mandy,

Dankjewel voor je vraag! Ik heb zelf geen ervaring met een Huawei p10 of een bluetooth speaker, maar ik denk graag met je mee! Is je toestel wel goed verbonden met de speaker? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je die kan koppelen. Je geeft aan dat het met een ander toestel wel goed werkt. Ervaar je met je Huawei P10 ook problemen met andere apps met geluid? Zo ja, dan zou je een fabrieksreset kunnen uitproberen. Op deze pagina vind je de instructies om een reset uit te voeren. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up maakt van je gegevens zodat ze niet verloren gaan.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mandy,

Dankjewel voor je vraag! Ik heb zelf geen ervaring met een Huawei p10 of een bluetooth speaker, maar ik denk graag met je mee! Is je toestel wel goed verbonden met de speaker? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je die kan koppelen. Je geeft aan dat het met een ander toestel wel goed werkt. Ervaar je met je Huawei P10 ook problemen met andere apps met geluid? Zo ja, dan zou je een fabrieksreset kunnen uitproberen. Op deze pagina vind je de instructies om een reset uit te voeren. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up maakt van je gegevens zodat ze niet verloren gaan.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer