Beantwoord

Huawei P20 Lite en Bluetoothverbinding werkt niet goed

• 25 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 2558 Bekeken

Hi all,

Ik heb mijn Huawei p20 Lite nu een maand ongeveer, maar hij loopt steeds vast bij het luisteren van muziek via een Bluetooth speaker/koptelefoon. Is hier iets aan te doen of is het toestel gewoon niet gemaakt voor langdurig/intensief gebruikt? Of kan dit gerepareerd worden?

Verder prima tevreden mee.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 26 oktober 2018, 16:21

Hi Jeanine93,

Dat klinkt inderdaad niet erg handig! Je wilt natuurlijk wel al je muziek vlekkeloos kunnen luisteren met jouw nieuwe P20 Lite! Hoe bevalt deze verder, goed? :D

Naar mijn mening zou elk toestel wat nu op de markt is dit gewoon aan moeten kunnen, het is namelijk ook niet echt intensief en langdurig gebruik. Laten we dus gaan proberen te achterhalen wat er nou precies aan de hand is en waar de oorzaak ligt!

Wanneer de muziek vastloopt, wat gebeurt er dan precies? Pauzeert de applicatie die je gebruikt, wordt de app stopgezet of wordt de Bluetooth verbinding gewoon verbroken? Als ik het zo lees heb je het met meerdere Bluetooth-apparaten geprobeerd, klopt dat? Merk je toevallig ook iets qua tijdsduur wanneer het gebeurt? Bijvoorbeeld dat het iedere keer na een uur gebeurt of iets dergelijks, of is het complete willekeur? Ervaar je ook nog verschil in de applicatie die je gebruikt?

Een heleboel vragen, maar daarmee komen we hopelijk dichterbij de oplossing! Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeanine93,

Dat klinkt inderdaad niet erg handig! Je wilt natuurlijk wel al je muziek vlekkeloos kunnen luisteren met jouw nieuwe P20 Lite! Hoe bevalt deze verder, goed? :D

Naar mijn mening zou elk toestel wat nu op de markt is dit gewoon aan moeten kunnen, het is namelijk ook niet echt intensief en langdurig gebruik. Laten we dus gaan proberen te achterhalen wat er nou precies aan de hand is en waar de oorzaak ligt!

Wanneer de muziek vastloopt, wat gebeurt er dan precies? Pauzeert de applicatie die je gebruikt, wordt de app stopgezet of wordt de Bluetooth verbinding gewoon verbroken? Als ik het zo lees heb je het met meerdere Bluetooth-apparaten geprobeerd, klopt dat? Merk je toevallig ook iets qua tijdsduur wanneer het gebeurt? Bijvoorbeeld dat het iedere keer na een uur gebeurt of iets dergelijks, of is het complete willekeur? Ervaar je ook nog verschil in de applicatie die je gebruikt?

Een heleboel vragen, maar daarmee komen we hopelijk dichterbij de oplossing! Ik ben benieuwd!
Hi David,

Hij bevalt zeker verder goed. Hij is voor de rest ook niet echt langzaam of zo. Alleen sommige apps hebben wat meer tijd nodig, zoals Snapchat.

De muziek stopt niet echt op een vaste tijd. Het lijkt alsnof hij stopt doordat die geen internetverbinding heeft of niet genoeg, maar precies hetzelfde gebeurt bij een gedownloade afspeellijst. De app stopt niet en de bluetooth-verbinding ook niet. Het gebeurt wel vaak wanneer ik tegelijkertijd een appje of snapchat binnenkrijg, daarom lijkt het net alsof m'n telefoon het niet allemaal tegelijk aankan. Ik gebruik altijd Spotify en hij loopt dus niet vast als hij niet is verbonden met een bluetooth apparaat.

Ik hoop dat er een oplossing is!

Reageer