Beantwoord

Huawei P20 Lite koppelt niet met mijn Forerunner 235

• 25 december 2018
  • 1 reactie
  • 2369 Bekeken

Ik heb net de Huawei P20 Lite aangeschaft en probeer nu alles in te stellen.
Echter, de Bluetooth werkt niet optimaal, het toestel weet mijn Forerunner 235 niet te vindenn.
Graag hulp hierbij.
icon

Beste antwoord door ramon.koch 27 december 2018, 10:49

Dat ligt zowel aan de telefoon als aan de Forerunner. Ik heb exact dezelfde Forerunner en een Mate 20 Pro. Die combinatie werkt prima met Garmin Connect 4.13.5. Niet alle toestelcombinaties worden getest door Garmin, dus er kan wel eens een Connect versie zijn die niet lekker werkt met jouw toestel.

Handig om eerst eens beide devices opnieuw te starten, voordat je verder gaat.

Stap 1: Controleer de Connect versie die op jouw toestel staat en doe updaten naar 4.13.5 indien nodig

Stap 2: Als stap 1 werkt, dan zo laten! Anders naar stap 3

Stap 3: Ga naar Garmin Connect op je telefoon, kies Menu (3 liggende streepjes linksboven) / Instellingen / Toestelverbindingshulpmiddel en schakel daar Device Connection Aid in.

Stap 3: Kijk eens hier voor een oudere Connect versie en ga terug van 4.13.2 naar 4.12.3 naar 4.9 totdat je een werkende combinatie vindt.

Stap 4: Krijg je het geval niet aan de praat => Garmin Support contacteren

T-Mobile gaat je ws niet helpen omdat de combo HM20L FR235 voor hun onbekend is.
Bekijk origineel

1 reactie

Dat ligt zowel aan de telefoon als aan de Forerunner. Ik heb exact dezelfde Forerunner en een Mate 20 Pro. Die combinatie werkt prima met Garmin Connect 4.13.5. Niet alle toestelcombinaties worden getest door Garmin, dus er kan wel eens een Connect versie zijn die niet lekker werkt met jouw toestel.
Handig om eerst eens beide devices opnieuw te starten, voordat je verder gaat.

Stap 1: Controleer de Connect versie die op jouw toestel staat en doe updaten naar 4.13.5 indien nodig
Stap 2: Als stap 1 werkt, dan zo laten! Anders naar stap 3
Stap 3: Ga naar Garmin Connect op je telefoon, kies Menu (3 liggende streepjes linksboven) / Instellingen / Toestelverbindingshulpmiddel en schakel daar Device Connection Aid in.
Stap 3: Kijk eens hier voor een oudere Connect versie en ga terug van 4.13.2 naar 4.12.3 naar 4.9 totdat je een werkende combinatie vindt.
Stap 4: Krijg je het geval niet aan de praat => Garmin Support contacteren

T-Mobile gaat je ws niet helpen omdat de combo HM20L FR235 voor hun onbekend is.

Reageer