Beantwoord

Huawei P20 melding: toegang tot netwerk ontzegd

• 25 november 2018
  • 3 reacties
  • 16301 Bekeken

Sinds gisteren maakt mijn toestel geen verbinding meer met de wifi netwerken bij mij thuis. Mijn huisgenoten ervaren geen problemen met de wifi verbinding. Zij kunnen wel internetten terwijl ik niet kan. Het is erg balen. MIjn Huawei P20 kan alle wifi netwerken vinden en kan ook verbinding maken, alleen bij tijdens verbinding krijg krijg de resultaat op mijn Huawei P20 de foutmelding: toegang tot het netwerk ontzegd te zien.
icon

Beste antwoord door yongli 25 november 2018, 11:41

Antwoorden gevonden op de website:

1) mobiele data uitzetten
2) wifi uitzetten
3) vliegtuigmodus aanzetten
4) wifi aanzetten en verbinden
5) vliegtuigmodus uitzetten

Toegang tot het netwerk ontzegd is hierbij opgelost.
Bekijk origineel

3 reacties

Antwoorden gevonden op de website:

1) mobiele data uitzetten
2) wifi uitzetten
3) vliegtuigmodus aanzetten
4) wifi aanzetten en verbinden
5) vliegtuigmodus uitzetten

Toegang tot het netwerk ontzegd is hierbij opgelost.

Ja dat kutding werkt nogsteeds niet, alles gedaan zelfs zon stomzinnege hard reset, word een beetje pissed hiervan ik put mijn hele fucking bundel uit. Wifi doet het echt af en toe, net langs die kutwinkel geweest deed hij het wel, kwam ik weer ergens anders deed hij het niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bierpapier,

Ik begrijp dat het frustrerend is dat je telefoon niet goed werkt, maar ik verzoek je wel om in eventuele toekomstige berichten je taalgebruik aan te passen.

Heb je de problemen met Wifi op specifieke netwerken of is het heel willekeurig? Je geeft aan “alles” te hebben gedaan, maar wat houdt dat nog meer in? Heb je bijvoorbeeld de netwerken opnieuw aangemeld op je telefoon of heb je de telefoon al ter reparatie opgestuurd? Het is vooral handig voor ons om te weten bij welke Wifi-netwerken het gebeurt, dan kunnen we daar misschien iets in ontdekken.

Als het allemaal geen effect heeft, dan kan het toestel ter reparatie worden aangemeld, maar laten we eerst nog kijken of je het zelf al op kunt lossen.

Reageer