Beantwoord

Huawei P20 Pro

• 7 mei 2018
  • 4 reacties
  • 4176 Bekeken

Ik heb sinds een paar dagen een Huawei P20 Pro en de daarbij behorende flip cover. Als deze cover dicht is krijg ik geen meldingen in het venster van de cover te zien, hoe zet ik dit aan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 mei 2018, 10:03

Hoi W.vdlogt,

Ik heb zelf geen Huawei maar ik denk natuurlijk heel graag met jou mee! Als het goed is kun je dit via de instellingen wel aanzetten. Op een Samsung kan dit bijvoorbeeld via Instellingen > Accessoires > Meldingen op vergrendelscherm. Kun je zoiets ook vinden op jouw toestel? Je zou ook eens kunnen kijken bij Instellingen > Apps & Meldingen > Meldingenbeheer. Heb je daar een optie die zoiets aangeeft? Je kunt ook proberen of het werkt als je via datzelfde Meldingenbeheer naar Apps selecteren gaat en daar gedempte meldingen uit- of inschakelt. Wat ook een optie is, is om het volgende uit te proberen: Instellingen > Batterij > Tandwiel rechts boven > Houd mobiele data actief in slaapstand.

Ik weet dat het een heleboel opties zijn, maar ik heb heel hard geprobeerd met je mee te denken! Ik heb hier namelijk geen cover liggen om het voor je uit te testen.

Ik hoop dat je de instelling op deze manier kunt vinden! Mocht dat niet zo zijn, laat het dan weten, dan gaan wij weer verder met je meedenken! We willen natuurlijk ook dat alles perfect werkt op jouw toestel. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi W.vdlogt,

Ik heb zelf geen Huawei maar ik denk natuurlijk heel graag met jou mee! Als het goed is kun je dit via de instellingen wel aanzetten. Op een Samsung kan dit bijvoorbeeld via Instellingen > Accessoires > Meldingen op vergrendelscherm. Kun je zoiets ook vinden op jouw toestel? Je zou ook eens kunnen kijken bij Instellingen > Apps & Meldingen > Meldingenbeheer. Heb je daar een optie die zoiets aangeeft? Je kunt ook proberen of het werkt als je via datzelfde Meldingenbeheer naar Apps selecteren gaat en daar gedempte meldingen uit- of inschakelt. Wat ook een optie is, is om het volgende uit te proberen: Instellingen > Batterij > Tandwiel rechts boven > Houd mobiele data actief in slaapstand.

Ik weet dat het een heleboel opties zijn, maar ik heb heel hard geprobeerd met je mee te denken! Ik heb hier namelijk geen cover liggen om het voor je uit te testen.

Ik hoop dat je de instelling op deze manier kunt vinden! Mocht dat niet zo zijn, laat het dan weten, dan gaan wij weer verder met je meedenken! We willen natuurlijk ook dat alles perfect werkt op jouw toestel. 😃
Goedemiddag, alle instellingen gewijzigd maar ik krijg nog steeds geen meldingen van bijvoorbeeld Whatssapp en mijn e-mail in de smart view cover. Wel krijg ik daar een melding te zien als ik een gesprek gemist heb maar daar blijft het helaas ook bij.... zie op de afbeeldingen op internet ook het weer staan maar dat lukt me ook niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi W.vdlogt,

Ik heb flink met je meegezocht en dit ook nog aan onze Klantexperts voorgelegd, maar niemand lijkt te weten waar dit exact door komt! Uiteraard wil ik wel dat dit wordt opgelost!

Heb je al eens een volledige reset van het toestel uitgevoerd? Dit is natuurlijk de ultieme test of het daarna wel werkt! Vergeet in dat geval niet eerst een back-up te maken, zodat je geen gegevens kwijtraakt. :)

Laat je me weten hoe dat gegaan is?
Reputatie 3
Badge
Beetje mosterd naar de maaltijd, maar nu dat de forum werkbaar is op mobiel, kan ik wat vaker mee praten.

Helaas ondersteunt Huawei geen eerder partij apps bij always on display of bij de Smartcover (dat is ook een soort van always on display).

Alleen gesprekken, sms berichten en de notificaties van de Huawei calendar en email apps.

Huawei moet dat veranderen met een software update wil je andere notificaties ook zien.

Reageer