Beantwoord

Huawei p20 pro slecht gehoor

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 4066 Bekeken

Hallo. Ik ben sinds 1,5 week na jarenlang Apple gebuikt te hebben bij de verlenging van mijn contract overgestapt op de Huawei p20 pro. Het vervelende is dat ik de mensen aan de andere kant amper kan verstaan. Heb qua instellingen alles al geprobeerd dus het ligt aan het toestel. Nog meer mensen hier last van en hoe hier nu mee om te gaan? Kan ik hem omruilen voor een ander exemplaar? Neem aan dat 't toestel gewoon goed moet zijn maar nu kan ik er dus niet mee bellen.
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2018, 16:57

Hoi Mape80,

Dat is altijd jammer, als een toestel al snel problemen heeft! :S

Ervaar je dit probleem overal en niet op één locatie? Merk je ook een verschil als je de telefoon op luidspreker zet? Zit er een hoes om jouw Huawei of dat niet? We merken dat dit namelijk soms ook nog best wel flink effect heeft op de geluidskwaliteit van gesprekken. Je hebt volgens mij al veel geprobeerd, maar ik wil toch nog even alles uitsluiten! :)

Als dat allemaal toch geen effect biedt, dan raad ik je aan om de stappen uit dit topic even door te nemen. Hier staat precies in wat je kunt uitvoeren om een reparatie te voorkomen. Hopelijk zit hier voor jou ook een effectieve tip tussen!

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen en zie de reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mape80,

Dat is altijd jammer, als een toestel al snel problemen heeft! :S

Ervaar je dit probleem overal en niet op één locatie? Merk je ook een verschil als je de telefoon op luidspreker zet? Zit er een hoes om jouw Huawei of dat niet? We merken dat dit namelijk soms ook nog best wel flink effect heeft op de geluidskwaliteit van gesprekken. Je hebt volgens mij al veel geprobeerd, maar ik wil toch nog even alles uitsluiten! :)

Als dat allemaal toch geen effect biedt, dan raad ik je aan om de stappen uit dit topic even door te nemen. Hier staat precies in wat je kunt uitvoeren om een reparatie te voorkomen. Hopelijk zit hier voor jou ook een effectieve tip tussen!

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen en zie de reactie graag tegemoet!

Reageer