Beantwoord

Huawei P20 pro twilight

• 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 1503 Bekeken

Binnenkort mag ik verlengen en zit te denken aan de P20 pro. Maar zie dat de P20 pro alleen nog beschikbaar is in zwart. Komt hij ook nog beschikbaar in twilight? Want dat is wel een reden om dit toestel te kiezen.
icon

Beste antwoord door David 29 november 2018, 08:50

Hi Sephan,

Jammer genoeg moet ik je hier het slechte nieuws brengen: We bieden sinds 26 november de Huawei P20 Pro Twilight niet meer aan en hebben dus inderdaad alleen de zwarte variant. De Twilight komt ook niet meer terug in het assortiment. Het zou zonde zijn als je hier tevergeefs op zou blijven wachten. Je kunt wellicht via een derde partij een abonnement van ons afsluiten mét de Twilight-variant? Of alsnog kiezen voor de zwarte variant, direct bij ons. Your choice! 🙂

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sephan,

Jammer genoeg moet ik je hier het slechte nieuws brengen: We bieden sinds 26 november de Huawei P20 Pro Twilight niet meer aan en hebben dus inderdaad alleen de zwarte variant. De Twilight komt ook niet meer terug in het assortiment. Het zou zonde zijn als je hier tevergeefs op zou blijven wachten. Je kunt wellicht via een derde partij een abonnement van ons afsluiten mét de Twilight-variant? Of alsnog kiezen voor de zwarte variant, direct bij ons. Your choice! 🙂

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!

Reageer