Vraag

Huawei P20 wifi erg traag

• 22 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 1086 Bekeken

Hi allemaal,

Ik heb onlangs mijn Huawei P20 opgestuurd voor reparatie en een nieuw/gereviseerd toestel teruggekregen. Sindsdien is de verbinding met WiFi erg traag. Ik heb dit probleem in meerdere netwerken, terwijl dezelfde netwerken met andere devices geen problemen opleveren. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Op dit moment heb ik vaak erg veel moeite met het laden van apps en/of internetpagina's, en soms lukt het laden helemaal niet. Je zou zeggen dat alles weer naar behoren werkt na reparatie, maar het lijkt er nu op dat ik er een slechter toestel voor in de plaats heb gekregen...

2 reacties

Je hoeft helemaal geen genoegen te nemen met een zgn refurbished toestel. Als je even googlet zie je diverse gerechtelijke uitspraken dat je dat niet hoeft te accepteren.

Je heb recht op een nieuw toestel of je geld terug als je oude toestel niet meer te repareren is binnen de garantieperiode.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @monique93 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Is je toestel voorzien van de laatste update? Ik heb op deze pagina een aantal tips gevonden om je wifi weer goed werkend te krijgen. Zou je deze kunnen uitproberen en laten weten of het werkt? Ik hoor graag van je!

Reageer