Beantwoord

Huawei p30 Pro

• 17 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1503 Bekeken

Hallo, Ik heb een Huawei P30 pro in de pre order besteld en ruim van te voren alles ingevuld om de extra oplader en de Sonos speaker te ontvangen.
Tot op heden heb ik niets ontvangen, ook niet een bevestiging.

Al een paar keer gebeld en daar doorgestuurd naar Huawei, maar de dame die me deze telefoon heeft verkocht, verzekerde mij dat alles goed zou komen.( online besteld en Chat met haar bewaard).

Kunt u voor mij nagaan of er wat mis is gegaan ik heb alles zoals gevraagd ingevuld en ook de Imei nrs ingevuld en gefotografeerd en bijgevoegd.

In afwachting op uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,

Ed Könemann
icon

Beste antwoord door CrisTien 17 mei 2019, 20:31

Hallo @Ed.Könemann Dat is niet zo mooi, het is juist zo’n mooie actie.
Echter is dit een actie van Huawei, T-mobile kan weinig voor je doen in dit geval.

Heb je hem Hier geregistreerd? Neem anders even contact op met #Huawei
dat zijn de aangewezen personen om je te helpen.
Misschien nogmaals registeren!

B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.

B. Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact
opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .

Succes en fijn weekend.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@Ed.Könemann Lees ook even Dit onderwerp Klant met soortgelijk probleem geeft advies wat te doen.
Succes!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Ed.Könemann Dat is niet zo mooi, het is juist zo’n mooie actie.
Echter is dit een actie van Huawei, T-mobile kan weinig voor je doen in dit geval.

Heb je hem Hier geregistreerd? Neem anders even contact op met #Huawei
dat zijn de aangewezen personen om je te helpen.
Misschien nogmaals registeren!

B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.

B. Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact
opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .

Succes en fijn weekend.

Reageer