Beantwoord

Huawei p30 pro promotie

• 7 mei 2019
  • 3 reacties
  • 2489 Bekeken

Ik heb in de actie periode mijn huawri p30 pro aageschaft die gister is aangekomen. Nu wilde ik aan de promotie op de website van huawei meedoen maar volgens de site doet mijn productnummer niet mee aan de actie.
Het is toch echt het juiste product, wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 7 mei 2019, 14:16

@Johan Faas heb je hem Hier geregistreerd? Neem anders even contact op met #Huawei
dat zijn de aangewezen personen om hulp te zoeken daar het hun actie is.

B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.

B. Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact
opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Johan Faas Lees even het antwoord van @BoazDuran in dit onderwerp.
Hopelijk lukt het dan wel.
Groetjes!
@CrisTien zoals ik al zei, ik heb hem dus aangekocht in de actie periode alleen duurde levering vet lang.
Reputatie 7
Badge +20
@Johan Faas heb je hem Hier geregistreerd? Neem anders even contact op met #Huawei
dat zijn de aangewezen personen om hulp te zoeken daar het hun actie is.

B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.

B. Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact
opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .

Reageer