Beantwoord

Huawei P30 Pro promotie?

• 21 mei 2019
  • 5 reacties
  • 3602 Bekeken

Reputatie 1
Ik wil mijn ge-preorderde Huawei P30 Pro registreren, om in aanmerking te komen voor de gratis Sonos and recharger. Het formulier om te registreren is echter leeg:

Huawei P30 Pro registreren

Gisteren over gebeld. Die man zou me het formulier zelf sturen. Is niet gebeurd. Vandaag dan maar weer gebeld, alles uitgelicht, en stuurt die debie*e mevrouw me gewoon een link naar de Huawei website. Duh, alles voor jan met de korte achternaam uit zitten leggen.

Dan hier maar dus, want ik wordt ook totaal gestoord van automatische systeem van jullie: "Sorry, dat heb ik niet begrepen." Duurt iedere keer 5 minuten voordat je daar doorheen komt.

Dus, ik wil graag bij deze het formulier ontvangen voor de pre-order promotie van de Huawei P30 Pro.
icon

Beste antwoord door CrisTien 21 mei 2019, 13:24

Hallo @meimeiriver Wat lastig, heb je al geprobeerd een andere browser te gebruiken.
ik kan met mijn iPad (safari) het formulier namelijk wel invullen.
Het is een actie van #Huawei dus die moeten je verder helpen.
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @meimeiriver Wat lastig, heb je al geprobeerd een andere browser te gebruiken.
Het is een actie van #Huawei dus die moeten je verder helpen.
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Succes!
Reputatie 1
Het is een actie van #Huawei dus die moeten je verder helpen.https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro
Succes!

Ha! Dit keer niet de schuld van T-Mobile of Huawei, maar van uBlock. Had het ook al eens met Edge geprobeerd, maar bedacht me ineens dat het wel eens aan uBlock kon liggen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@meimeiriver Geweldig opgelost dus! Snel invullen want het is volgens mij de laatste dag vandaag. Let op er staan meer formulieren, kies wel de juiste 😉
Prettige dag verder.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels het volgende berichtje gekregen van Huawei: "Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd." 🙂
Reputatie 2
GRATIS:-) 😡

Ik wil u bij deze laten weten dat de verkopers heel geslepen het woord abonnement veelvuldig in de mond nemen en hierdoor is het voor de klant niet meer te volgen!!!!!!
Als deze verkoper werkend in de spuistraat den haag nummer ​id029435​ duidelijk was geweest dat het tablet niet GRATIS is maar door de klant wordt betaald in de zin van een zinloos abonnement was ik niet akkoord gegaan.
Ik vind dit zo'n slechte zaak dat ik zodra mijn abonnement bij T-mobile na 22 jaar op zal zeggen.

Ook publiceer ik zoveel mogelijk via de soc media wat een oplichterij dit is bij het afsluiten van " zogenaamd GRATIS'.
Ik hoef geen email van retour waarin alleen maar gezegd wordt hoe spijtig u het vindt.
Ik heb jaren bij KPN gewerkt en is dit zo'n cliché waar de klant niets mee opschiet en gewoon 2 jaar lang betalen voor een tablet die ik weg heb gegeven.
Bedankt verkoper spuistraat den haag

Reageer