Beantwoord

huawei p8 lite 2017 volledig vastgelopen


goededag,
ik heb een probleem want mijn huawei p8 lite 2017 doet nagenoeg niks meer. Het begon met het feit dat de telefoon uitzich zelf opnieuw opstartte, niks geks gebeurt wel vaker. Maar nu blijft het beeld hangen op een opstart scherm met het huawei logo. Als ik de telefoon opnieuw op probeer te starten blijft hij weer op het zelfde punt hangen. Ik heb al van alles geprobeerd zoals resetten en aan de computer aansluiten maar niks helpt.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Issam 11 juni 2018, 11:58

Hoi hoi huawhy,

Goed dat je zelf al het een en ander geprobeerd hebt, dit moet natuurlijk opgelost worden! Ik ben daarom gelijk gaan kijken naar welke andere mogelijke oplossingen er zijn.

Omdat je zelf al goed aan de slag bent geweest blijven er weinig nieuwe suggesties over. Ik wil je vragen om met behulp van de instructies op deze pagina je toestel te resetten. Had je dit toevallig al geprobeerd? Mocht ook dit geen oplossing bieden dan kan je de tips en instructies in dit topic volgen. Hier vind je alle informatie over het voorkomen van een reparatie. Is een reparatie onvermijdelijk, dan vind je ook de informatie om je toestel bij ons ter reparatie aan te bieden.

Laat je ons weten wat je bevindingen zijn? Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi huawhy,

Goed dat je zelf al het een en ander geprobeerd hebt, dit moet natuurlijk opgelost worden! Ik ben daarom gelijk gaan kijken naar welke andere mogelijke oplossingen er zijn.

Omdat je zelf al goed aan de slag bent geweest blijven er weinig nieuwe suggesties over. Ik wil je vragen om met behulp van de instructies op deze pagina je toestel te resetten. Had je dit toevallig al geprobeerd? Mocht ook dit geen oplossing bieden dan kan je de tips en instructies in dit topic volgen. Hier vind je alle informatie over het voorkomen van een reparatie. Is een reparatie onvermijdelijk, dan vind je ook de informatie om je toestel bij ons ter reparatie aan te bieden.

Laat je ons weten wat je bevindingen zijn? Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Reageer