Ik heb sinds vorig jaar februari de Huawei P9. Prima toestel, maakt mooie foto's.
Sinds een vier maanden blijft de camera hangen, maakt een lang en tikkend geluid van 1 minuut en telefoon gaat uit. Batterij is nog 75%.
Vorige week wilde ik een app versturen, blijft ie hangen, maakt ook dan zo'n lang tikkend geluid en gaat uit.
Sinds vandaag valt de telefoon ineens uit terwijl ook de batterijcapaciteit meer dan voldoende is.
Als je hem opstart komt ie met de melding 'batterij laag, telefoon wordt uitgeschakeld'.
Wacht je een kwartier, start ie wel op en zegt ie dat de batterij 75% is.
Ik kan hierover niet veel vinden op internet, heb ook compleet gereset naar fabrieksinstellingen. Telefoon opgeschoond e.d.
Wat kan dit zijn? Valt dit nog onder garantie? Het begint nu wel vervelend te worden en ik moet nog tot juni 2019.
Bedankt voor de reactie alvast.
Beste antwoord door Sam-
Welkom op de community!
Het wordt steeds erger, dit moet natuurlijk opgelost worden!
Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd, want het eerste wat ik wilde voorstellen is het eenmalig terugzetten van je toestel naar de fabrieksinstellingen. Hiermee sluit je namelijk uit dat het probleem bij de software ligt. Dit is in jouw geval dus niet zo. Dit betekent dat jouw toestel gerepareerd zou moeten worden.
Wanneer er geen sprake is van val-, duw- of waterschade en je hebt je telefoon minder dan 2 jaar geleden aangeschaft bij ons, dan kan je deze zorgeloos opsturen of langsbrengen in één van onze T-Mobile Shops. Alle informatie over het reparatieproces vind je in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Wij streven er naar om je toestel binnen 2 weken gerepareerd te hebben!