Beantwoord

Huawei pre order

Toon eerste reactie

62 reacties

Wat ik wel heel bizar vind is dat de T-Mobile winkel ze wel op voorraad hebben. Net er naar toe geweest om vast een beetje te kijken naar het toestel. Toen zei hij als je hem nu besteld kan je het toestel gelijk meenemen we hebben ze op voorraad. Dus toen gezegd dat ik zit te wachten op mijn pre order
Reputatie 1
@qwinty1402 er zal wel vanuit tmobile een hele tactiek achter zitten. Ons ( de pre orders) hebben ze al in de pocket dus gaan nu nieuwe klanten binnen harken die de telefoon wel gelijk mee kunnen nemen . Het is na mijn mening een financieel spel . Maar mijn hele verwachtingsgevoel en spanning is frustratie geworden ,dat hebben ze bij mij bereikt in ieder geval .
Ik moet toegeven dat mijn geduld ook al een beetje ver te zoeken is. Nu nog wachten tot 16 - 19 april terwijl ik hem graag in mijn handen wil hebben en er al genoeg mensen wel mee rond lopen
Reputatie 7
Badge +20
Ik begrijp dat jullie hem zo snel mogelijk in handen willen hebben. Als ik het proces kon versnellen, had ik dat zeker gedaan. Voor nu kan ik alleen om geduld vragen en voor je het weet kun je genieten van je Huawei toestel!
Hoe kan het zo zijn, dat ik na meerdere keren contact te hebben opgenomen NOGSTEEDS geen sms heb gekregen met een levertijdsindicatie van mijn Huawei die ik tijdens de pre order periode besteld heb? De informatievoorziening vanuit T-mobile is echt waardeloos!
Ok mijn partner is netjes op de hoogte gehouden omtrent de leverproblemen. Die kan vanaf morgen gelukkig gaan genieten van de P30.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Noud,

Ik begrijp heel goed dat je duidelijkheid wilt hebben over de levertijd van je toestel. Zoals je kunt lezen in dit topic doen wij ons best om jullie van zoveel mogelijk informatie te voorzien, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van Huawei en dus kunnen wij het leverproces niet versnellen. Hoe graag ik dat ook had gewild! In dit topic kun je de levertijden vinden. Ik zie dat je voor de Huawei P30 Pro 128GB aurora bent gegaan en deze is leverbaar van 26 april. Je hebt er ook voor gekozen om het toestel in de T-Mobile shop op te halen. Je ontvangt een bericht van mijn collega's in de shop zodra jij je toestel kan ophalen. Excuses voor het ongemak en het wachten. Ik hoop dat je snel kan genieten van je nieuwe toestel!

@M. Kabbedijk Ik wens je partner veel plezier met zijn nieuwe toestel! 😊
Heb een mail gehad. Me telefoon word morgen geleverd 😍
Reputatie 1
A mooi @qwinty1402 . Welke kleur had je ? Ik de donkerblauwe. Maar heb jammer genoeg nog steeds niks gehoord 👎
Reputatie 1
@Hajar . Ik heb 31 maart besteld. Waarom heb ik dan nog geen tijd indicatie gehad ? Maar alleen dat ik gebeld ga worden als hij er is .
A mooi @qwinty1402 . Welke kleur had je ? Ik de donkerblauwe. Maar heb jammer genoeg nog steeds niks gehoord 👎

Ik heb ook de donker blauwe
Reputatie 1

Ik heb ook de donker blauwe

Oké en wanneer besteld ?

Reageer